beantwoord

Ivm verlenging

• 2 juli 2014
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

Hallo

Ik heb op dit moment een Galaxy S3 waar ik nog tot aan verbonden zit tot december.

Ik kreeg voor een tijdje terug dat ik kon verlengen en dat heb ik dus ook gedaan en krijg hem morgen of overmorgen bezorgd.
Ergens las ik dat ik hem pas kan gebruiken met internet bellen etc vanaf december, klopt dit?

Ook was ik benieuwd hoe dat nou moest met betalen, betaal ik nou de maandelijkse kosten van mijn s3 EN mijn nieuwe mobiel tot mijn contract is afgelopen of alleen van mijn S3?

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 2 juli 2014, 21:27

Je oude bundels en prijzen zijn nog van toepassing tot de ingangsdatum verlenging in december. Als je dus nog geen internet had, heb je dat dus ook nog steeds niet tot december, OF je moet dat apart toevoegen (a extra prijs) voor de periode tot verlenging.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Je oude bundels en prijzen zijn nog van toepassing tot de ingangsdatum verlenging in december. Als je dus nog geen internet had, heb je dat dus ook nog steeds niet tot december, OF je moet dat apart toevoegen (a extra prijs) voor de periode tot verlenging.
Hallo,

Ik heb ook verlengd. Mijn oude abonnement is al verlopen en loopt nu gewoon door. Ik heb mijn nieuwe telefoon en sim kaart al in huis maar met opzet nog niet geactiveerd. Op 19 juli 2014 gaat mijn nieuwe abonnement in en zal ik mijn nieuwe simkaart activeren.
Maar wat houdt dat in voor mijn oude abonnement? Maak ik niet dubbele abonnementskosten? Of vervalt mijn oude abonnement en de daarbij behorende kosten meteen?

gr Edit
Badge +2
Hallo,

Ik heb ook verlengd. Mijn oude abonnement is al verlopen en loopt nu gewoon door. Ik heb mijn nieuwe telefoon en sim kaart al in huis maar met opzet nog niet geactiveerd. Op 19 juli 2014 gaat mijn nieuwe abonnement in en zal ik mijn nieuwe simkaart activeren.
Maar wat houdt dat in voor mijn oude abonnement? Maak ik niet dubbele abonnementskosten? Of vervalt mijn oude abonnement en de daarbij behorende kosten meteen?

gr Edit

Het gaat in elkaar over, en kosten worden pro rato herberekend - zie ook je contract.
Dank je wel Matthijs.
Ik dacht al zoiets maar kon t niet terugvinden in t contract.

Gr. Edit

Reageer