beantwoord

ISRA punt vinden

• 26 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 610 keer bekeken

Hoi!

Ik zou heel graag een Telfort abonnement af willen sluiten voor interactieve tv + internet. Nu is er tot nu toe enkel een Ziggo abonnement in het huis geweest, dat via de kabel liep. Ik ben daarom alvast op zoek gegaan naar een ISRA punt in huis, ik kan echter niets vinden. Hoe zou ik er achter kunnen komen waar ik straks de boel kan aansluiten?

Het gaat om een bovenwoning (appartement). Ik heb onze onderburen ook al gevraagd om te kijken of zij een ISRA punt konden vinden, maar tevergeefs. In de bijlage een foto van de meterkast.

Ik hoor het graag als één van jullie mij verder kan helpen!
icon

Beste antwoord door Anouk248 30 augustus 2016, 13:09

Hoi Michael,

Super, dan weet ik voor nu even genoeg! Dankjewel!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Anouk,

Ik snap dat je graag een Telfort abonnement wilt afsluiten! Dat wil iedereen! :)

Op de foto die je meestuurt kan ik ook geen ISRA-kabel traceren eigenlijk. Wél zie ik wat coax-kabels hangen. Mocht er geen ISRA aanwezig, dan maakt KPN dit vaak (voor jou) kosteloos in orde. Als er wél kosten bij komen die jij niet wilt dragen (als bijvoorbeeld blijkt dat jij zelf schade hebt aangebracht aan het aansluitpunt), dan mag je de order te allen tijde kosteloos annuleren.

Weet je zo genoeg?
Hoi Michael,

Bedankt voor je reactie! Kan ik hiervoor gewoon contact opnemen met KPN of loopt dat via jullie (als ik een abonnement afsluit)?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Anouk!

Wij zetten dit voor je in gang. Maar dit kan alleen als je de order al geplaatst heb. Mocht dit al gedaan zijn. Stuur dan je postcode, huisnummer en 06-nummer in een privébericht. Ik maak het dan zo snel mogelijk voor je in orde.
Hoi Michael,

Super, dan weet ik voor nu even genoeg! Dankjewel!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anouk,

Dat is mooi! Graag gedaan! Laat je het weten als het gelukt is?

Kijk uit naar je reactie.

Reageer