beantwoord

iPhone XR 64GB blauw niet op voorraad

• 8 juli 2019
  • 2 reacties
  • 373 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Gisteren nieuwe telefoon besteld.
Nu dit bericht:
De Apple iPhone Xr 64GB Blauw is op dit moment niet op voorraad. Zodra de telefoon weer op voorraad is, zullen wij u hierover informeren per e-mail.
Enig idee wanneer telefoon leverbaar is?

Met vriendelijke groet,

Sander van der Garde

Admin: titel aangepast
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 juli 2019, 15:40

Hoi @Alex2498, wat ontzettend leuk dat je een nieuw toestel hebt besteld. Nu kan ik mij goed voorstellen dat je wil weten wanneer je deze in ontvangst mag nemen. Je hebt een mail geregen dat deze niet op voorraad is. Ik zie deze zo nog niet terug. Ik zie namelijk in de status terug dat deze klaar ligt om om ingepakt te worden voor bestelling. Volgens mijn gegevens die ik op dit moment heb is deze ook op voorraad. Je krijgt in ieder geval nog een mail over wanneer deze komt. Laat even weer van je horen als het iets is wat niet klopt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Alex2498, wat ontzettend leuk dat je een nieuw toestel hebt besteld. Nu kan ik mij goed voorstellen dat je wil weten wanneer je deze in ontvangst mag nemen. Je hebt een mail geregen dat deze niet op voorraad is. Ik zie deze zo nog niet terug. Ik zie namelijk in de status terug dat deze klaar ligt om om ingepakt te worden voor bestelling. Volgens mijn gegevens die ik op dit moment heb is deze ook op voorraad. Je krijgt in ieder geval nog een mail over wanneer deze komt. Laat even weer van je horen als het iets is wat niet klopt.
Reputatie 8
Badge +12
Ik zag dat het toestel naar een servicepunt is gestuurd. Ik ga er vanuit dat je deze al hebt opgehaald. Heel veel plezier ervan.

Reageer