beantwoord

iPhone 6 32GB besteld, maar niet op voorraad

Isaa
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb 15 okt. de iphone 6 32gb spacegrijs besteld. Ik zag staan bij de status dat die niet op voorraad is. Ik vroeg me af wanneer die weer komt en wanneer ik hem ong ik huis zou kunnen hebben?

Bedankt

Admin: Eigen topic voor je aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 18 oktober 2017, 17:00

Hoi Isaa, welkom op het forum! Om direct antwoord te geven; dat kan ik je niet precies vertellen. Dat heeft ermee te maken dat wij nooit precies van Apple weten wat we ontvangen als we bestellen en dat maakt het lastig om een indicatie af te geven. Je ontvangt vanzelf bericht over de levering van je nieuwe iPhone. Uiteraard kan ik voor je kijken hoeveel klanten op dit moment nog wachten op hun iPhone 6. Wil je me daarvoor een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, adresgegevens en ordernummer?

Bekijk reactie

2 Reacties

Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Isaa, welkom op het forum! Om direct antwoord te geven; dat kan ik je niet precies vertellen. Dat heeft ermee te maken dat wij nooit precies van Apple weten wat we ontvangen als we bestellen en dat maakt het lastig om een indicatie af te geven. Je ontvangt vanzelf bericht over de levering van je nieuwe iPhone. Uiteraard kan ik voor je kijken hoeveel klanten op dit moment nog wachten op hun iPhone 6. Wil je me daarvoor een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, adresgegevens en ordernummer?
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Isaa, heb je inmiddels meer duidelijkheid wanneer je je toestel krijgt? Ik hoop het :).

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)