beantwoord

Internet + Digitenne

• 18 januari 2017
  • 7 reacties
  • 1255 keer bekeken

Ik wil internet + TV, echter ontvang ik de mededeling: ''Bij Telfort kijk je Interactieve TV over je internetverbinding. Op jouw adres is de leverbare internetsnelheid niet hoog genoeg om de kwaliteit te garanderen wanneer je tegelijkertijd zou internetten en Interactieve TV zou kijken. Daarom bieden we op jouw adres alleen internet aan.'' Kan ik ook Digitenne bestellen bij Telfort en profiteren van CombiVoordeel?
icon

Beste antwoord door Stephen 31 januari 2017, 14:24

Hallo Michiel, welkom op het forum! Je kunt inderdaad Digitenne bestellen en gebruik maken van CombiVoordeel. Aangezien Interactieve TV op jouw adres niet beschikbaar is kun je alleen van de verdubbelaar of de factuurkorting als voordeel gebruikmaken. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Michiel, welkom op het forum! Je kunt inderdaad Digitenne bestellen en gebruik maken van CombiVoordeel. Aangezien Interactieve TV op jouw adres niet beschikbaar is kun je alleen van de verdubbelaar of de factuurkorting als voordeel gebruikmaken. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Dubbel
Hallo Stephen,

Maar als je Digitenne nu op een andere plek waar wel dekking is (camping, boot) wilt gebruiken, hoe pak je dat dan aan?
Je zal toch voor het bestellen je thuis adres moeten opgeven.
Reputatie 2
Vreemd,

Digitenne is in heel Nederland te ontvangen.
Er zijn enkele gebieden waar het met een binnenantenne niet lukt, maar met een goede buitenntenne is er geen probleem.
Reputatie 8
Badge +16

Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie.
Het punt is dat je geen Digitenne kan bestellen als er geen Digitenne dekking is op je huisadres.
Uit de Digitenne postcode check:
Volgens de postcodecheck is Digitenne hier niet goed te ontvangen.

Als je dan toch Digitenne wil bestellen tbv een andere (niet thuis) locatie, hoe pak je dat dan aan?

Ik heb het even nagevraagd bij KPN en het antwoord luidt als volgt:
Indien de postcodecheck aangeeft dat je geen Digitenne kan bestellen dan kun je gewoon een willekeurige postcode invullen. Je komt dan bij het bestelformulier waar je dan alsnog je eigen postcode en huisnummer kan invullen. Je kan ook eventueel het adres van een familielid/vriend invoeren en dat achteraf aanpassen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stephen,

Maar als je Digitenne nu op een andere plek waar wel dekking is (camping, boot) wilt gebruiken, hoe pak je dat dan aan?

Overal waar er dekking is kun je naar Digitenne kijken omdat Digitenne namelijk draadloos en een los product is.
Het is niet gebonden aan je adres maar voor administratie staat het wel geregistreerd op je adres. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Hallo Stephen,

Overal waar er dekking is kun je naar Digitenne kijken omdat Digitenne namelijk draadloos en een los product is.
Het is niet gebonden aan je adres maar voor administratie staat het wel geregistreerd op je adres. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie.
Het punt is dat je geen Digitenne kan bestellen als er geen Digitenne dekking is op je huisadres.
Uit de Digitenne postcode check:
Volgens de postcodecheck is Digitenne hier niet goed te ontvangen.

Als je dan toch Digitenne wil bestellen tbv een andere (niet thuis) locatie, hoe pak je dat dan aan?

Reageer