beantwoord

Interactieve TV uitzetten, ik wil geen nieuw contract!

• 24 juli 2018
  • 5 reacties
  • 444 keer bekeken

Beste,

Gister (23-07-2018) heb ik gesproken met een van jullie chat medewerkers. Ik ben al jaren klant bij telfort en zag opeens dat de prijs voor Internet & Interactieve TV van 38,50 naar 41 euro was gegaan.

Logische prijs verhoging, niks mis mee! Wel gebruik ik mijn interactieve tv weinig, dus vroeg ik de medewerker mijn interactieve TV uit te zetten.

Op de volgende pagina staan de tarieven die van toepassing zouden moeten zijn op mij:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/veranderingen-bij-telfort-2018.htm

Volgens deze pagina zou ik dus moeten uitkomen op 28,50.

Tijdens deze wijziging is er denk ik een misverstand geweest en is er een nieuw contract afgesloten (!).
Dit is niet mijn bedoeling.

Ik ga uit van een info die ik op dit forum heb gevonden:
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/vraag-en-antwoord-prijs-zenderwijzigingen-telfort-thuis-2018-75769
Mijn situatie is dus "Ik ben klant geworden vóór oktober 2016." Ik wil dus uitkomen in de alleen Internet catogery voor 28,50,- per maand.

Ik heb met een aantal medewerkers gesproken maar tot op heden kan niemand mij verder helpen. Ook bieden ze aan om de contract wijziging terug te draaien van gister, waardoor ik uit zou komen op internet & interactieve TV voor 42,50,- (Nieuwe tarieven!)

De dame (Judith) die ik net aan de lijn had beweerde zelfs dat er geen verschil in tarieven waren afhankelijk van klant en geloofde niet dat mijn laatste facturen 41 euro waren (lol).

Wie o wie kan mij helpen?

Thanks!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juli 2018, 19:27

Hoi rmeijer, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de tv uit je pakket wilt halen. Ik zie dat er al veel contact over is geweest de afgelopen dagen. Ik zie hierbij dat je een afspraak hebt gemaakt met mijn collega dat je zou terugbellen zodra de huidige order is doorgelopen. Mocht ik zo ondertussen nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

5 reacties

Klant nr is trouwens 1001372531.
Reputatie 8
Badge +17
Is de itv later toegevoegd en heb je de jaren na je huidige contract diensten toegevoegd zodat je abonnement is gewijzigd
Nee de itv heb ik wel een paar keer aan en uit gezet (volgens mij kon dit gewoon via mijn telfort) maar al zeker de laatste 3 jaar niet meer. Het contract was gister 'geupdate' door de medewerker. Vraag me vooral af of het mogelijk is om uit te komen op alleen internet met als status "klant vóór oktober 2016", wat ik dus ook ben.
Reputatie 8
Badge +17
Je vraagstelling is mij duidelijk, op.het juiste antwoord moet je op webcare wachten.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi rmeijer, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de tv uit je pakket wilt halen. Ik zie dat er al veel contact over is geweest de afgelopen dagen. Ik zie hierbij dat je een afspraak hebt gemaakt met mijn collega dat je zou terugbellen zodra de huidige order is doorgelopen. Mocht ik zo ondertussen nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer