beantwoord

Interactieve TV bestellen niet mogelijk met huidige abonnement

• 8 april 2016
  • 11 reacties
  • 685 keer bekeken

Hoi Telfort,

ik zou graag online Interactieve TV willen bestellen, echter krijg ik de melding "U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Telfort internet 20 Mb (retentie)) dat niet geschikt is voor Interactieve TV. Als alternatief kunt u kiezen uit onderstaande abonnementen." en kan vervolgens Internet Standaad of Internet Extra selecteren alvorens verder te gaan..
Op dit moment betaal ik 22 euro per maand voor mijn huidige abonnement (VDSL, Download: 110497 Kbps. Upload: 33031 Kbps.) en het kiezen van Internet Extra mij 72 euro per jaar extra gaat kosten, voor hetzelfde internet.
Ik heb vervolgens geprobeerd telefonisch te bestellen, echter volgens de medewerkster was dit onmogelijk zonder over te stappen naar Internet Standaard of Internet Extra, en met mijn huidige abonnement zou ik iet meer dan 20Mb aankunnen. Dit voelt toch een beetje als een sigaar uit eigen doos..
icon

Beste antwoord door franky 3 mei 2016, 11:21

Inmiddels contact gehad en een passend aanbod gekregen! Bedankt Telfort! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo franky, wat vervelend dat je geen Interactieve TV kunt bestellen. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander voor je kan uitzoeken. Bij voorbaat dank!
Hallo franky, wat vervelend dat je geen Interactieve TV kunt bestellen. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander voor je kan uitzoeken. Bij voorbaat dank! Bedankt voor je reactie, ik heb je een bericht gestuurd. Mvrgr!
Reputatie 8
Badge +16
Beste franky, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Ik probeer het hieronder zo goed mogelijk uit te leggen. :)
Het type abonnement waar jij nu gebruik van maakt is een oud abonnement die wij niet meer leveren. Het abonnement kan alleen verlengd worden maar niet worden gewijzigd zoals jij wenst te doen door het bijbestellen van Interactieve TV.
Op jouw adres kunnen wij een snelheid leveren van maximaal 80 Mb/s. Het nieuwe Internet Standaard abonnement is twee euro duurder dan je huidige abonnement maar biedt een hogere snelheid (40 Mb/s). Je betaalt dus echt niet duurder voor hetzelfde internet. Heb ik je hiermee wat duidelijkheid verschaft?
Beste franky, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Ik probeer het hieronder zo goed mogelijk uit te leggen. :)
Het type abonnement waar jij nu gebruik van maakt is een oud abonnement die wij niet meer leveren. Het abonnement kan alleen verlengd worden maar niet worden gewijzigd zoals jij wenst te doen door het bijbestellen van Interactieve TV.
Op jouw adres kunnen wij een snelheid leveren van maximaal 80 Mb/s. Het nieuwe Internet Standaard abonnement is twee euro duurder dan je huidige abonnement maar biedt een hogere snelheid (40 Mb/s). Je betaalt dus echt niet duurder voor hetzelfde internet. Heb ik je hiermee wat duidelijkheid verschaft?

Hoi Stephen, Het blijft een feit dat ik momenteel 80 - 100 Mb/s download snelheid heb met mijn "oude" abonnement voor 22 euro per maand.
Ik snap niet dat dat je dus vermeld dat ik niet meer ga betalen want het Internet Standaard kost 2 euro meer, tegen de helft van de snelheid die ik momenteel heb, en Internet Extra kost 6 euro meer, voor de snelheid die ik momenteel al heb...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Franky, bedankt voor jouw reactie. Ik was me er niet van bewust dat je de maximale snelheid haalde. In dat geval heb je dan ook gelijk dat het je meer gaat kosten voor dezelfde snelheid. Ik heb dit intern uitgezet voor nader onderzoek. Mijn collega's gaan kijken hoe dit kan worden opgelost zodat je toch nog gebruik van Interactieve TV kunt maken. Binnen twee werkdagen nemen zij contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Hallo Franky, bedankt voor jouw reactie. Ik was me er niet van bewust dat je de maximale snelheid haalde. In dat geval heb je dan ook gelijk dat het je meer gaat kosten voor dezelfde snelheid. Ik heb dit intern uitgezet voor nader onderzoek. Mijn collega's gaan kijken hoe dit kan worden opgelost zodat je toch nog gebruik van Interactieve TV kunt maken. Binnen twee werkdagen nemen zij contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Hoi Stephen,
ik heb helaas nog niks gehoord van je collega's. Kan ik vandaag of morgen nog iets verwachten?

Mvrgr
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Franky, helaas is het ticket dat ik heb aangemaakt nog niet opgepakt, excuses hiervoor. :(
Ik heb zojuist een reminder uitgestuurd en verwacht dat dit nu met spoed opgepakt zal worden.
Hallo Franky, helaas is het ticket dat ik heb aangemaakt nog niet opgepakt, excuses hiervoor. :(
Ik heb zojuist een reminder uitgestuurd en verwacht dat dit nu met spoed opgepakt zal worden.

Hoi Stephen,

zou je nog eens willen kijken wat de status is, we willen graag aan de Interactieve TV als dat kan 😉
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frank, zie je inbox. Ik heb je een privébericht gestuurd.
Inmiddels contact gehad en een passend aanbod gekregen! Bedankt Telfort! 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frank, bedankt voor het melden en het verlengen. :D

You are welcome!