beantwoord

Interactieve TV bestellen

• 2 juni 2017
  • 10 reacties
  • 335 keer bekeken

Hello,
Ik heb Telfort Internet thuis en ik heb twee keer in de laaste 4 weken Interaktieve TV geprobeerd te bestellen.
Iemand van Telfort heeft mij enkele keren gebeld, maar ik heb helaas alle belletjes gemist.

Ik heb net Telfort Klantservice gebeld en met 2 medewerkers gesproken, ze hebben naar mijn adres gevraagd en naar elkaar doorgestuurd... De derde verbinding was met een antwoordapparaat en niemand heeft de telefoon opgenomen.

En mijn dochter vraagt elke dag: waneer zullen we Nederlandse TV kijken? :)
Ik verwacht eigenlijk gewoon de TV onvanger, ik kan alles zelf installeren.

Ik heb nu geen flauw idee of ik voor de derde keer de Interactieve TV moet proberen bij te bestellen, or verder afwachten, tot iemand van Telfort mij belt. (ik neem nu mijn telefoon overal mee 🙂 )

Bedankt voor uw hulp.
icon

Beste antwoord door vitaly 14 juni 2017, 20:18

Bedankt, het is gelukt. Ik heb mijn bestelling bevestigt.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo vitaly, kun jij mij aangeven op welke dagen en tijdstippen je aankomende week te bereiken bent? Mijn collega's nemen dan contact met jou op om je verder te helpen met jouw bestelling.
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag (6,7,8,9 juni) - van 10.30 tot 16 uur ben ik op het werk, dus per mobiel telefoon bereikbaar. Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Vitaly, bedankt voor je reactie. Kun je ook tijdens werktijd of alleen na werktijd op je mobiel bereikt worden? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Vitaly, bedankt voor je reactie. Kun je ook tijdens werktijd of alleen na werktijd op je mobiel bereikt worden? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen,
tijdens werktijd en na werktijd. Van 17 tot 19 uur ben ik vaak an het sporten, en dan ga ik me de fiets naar huis. Daarom kan ik niet opnemen. Na 19.30 ben ik altijd thuis.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb dit doorgegeven. Laat je even weten zodra je bent gebeld?
Hallo Stephen,
naar een week ben ik nog niet gebeld. 😞
Sorry, ik moest mijn telefoon opnieuw starten. Mischien was er een probleem.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Vitaly, dat klopt! Ik heb begrepen dat mijn collega's vandaag of morgen na 19:30 uur contact met jou gaan opnemen. Ik hoor dan graag van je of het is gelukt.
Bedankt, het is gelukt. Ik heb mijn bestelling bevestigt.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en bedankt voor het melden. 😃

Reageer