Inloggen voor aanvraag nummerbehoud mislukt

  • 3 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 1925 keer bekeken

Vandaag heb ik de contractmap voor mijn nieuwe sim-only abonnement ontvangen. Op advies van het verkoopteam wilde ik zo snel mogelijk nummerbehoud in orde maken. Daarvoor dien ik in te loggen op Mijn Telfort met het (tijdelijke) Telfort-nummer. Echter, het aanmaken van een wachtwoord op deze pagina (https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten) mislukt, omdat het Telfort-nummer dat ik ook per e-mail ontvangen heb niet wordt geaccepteerd. Ik ontvang deze melding: De gebruikersnaam die u heeft opgegeven is onbekend. Probeer het opnieuw.

Uiteraard heb ik meerdere pogingen gedaan het nummer in te voeren, zowel met als zonder de toevoeging 06 en met en zonder tussenstreep daarna, maar zonder succes. Kan iemand mij wellicht uit de brand helpen?

1 reactie

Is inmiddels opgelost. Blijkbaar moest ik eerst een e-mail ontvangen met daarin een link om het e-mailadres in mijn contract te bevestigen. Daarna kan een account voor Mijn Telfort aangemaakt worden.

Reageer