beantwoord

Inhoud van wijzigings- aanbod niet ontvangen

P en M
Ik heb samen met medewerkers van telfort mijn internet abonnement uitgebreid naar een alles-in-1. Ik heb echter geen schriftelijke bevestiging ontvangen van de specifieke details zoals wanneer, welk vast telefoonnummer etc. Ook in Mijn Telfort staat niets. Ik heb hier melding van gemaakt, maar vooralsnog geen resultaat. Zeker omdat ik zelf mijn televisie-abonnement moet opzeggen (Telfort kan geen 2 providers opzeggen), heb ik deze schriftelijke informatie van de afspraken nodig.
Hoe kan ik direct terecht komen bij diegene dit echt kan oplossen ipv doorverbinding na doorverbinding etc. en dan nóg geen resultaat?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 5 december 2017, 15:20

Hoi P en M,

Wat fijn dat je de mail alsnog hebt ontvangen,
misschien zat er ergens wat vertraging in de wandelgangen

Bedankt voor je bericht,
Hopelijk heeft de vertraging niet teveel verwarring aangericht.

Heb je nog vragen?
Dan hoor ik dat graag van je een dezer dagen.

Fijne feestdagen!

Bekijk reactie

4 Reacties

nelly jacoba
Reputatie 5
Via dit forum kan webcare je helpen. Ze pakken de topics op in volgorde van plaatsing. Het kan begin volgende week worden voor ze aan je topic toe zijn.
Je kan ook twitter proberen. Daar schijnt de repsonse sneller te zijn.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi P en M, welkom op het forum! De bevestiging krijg je doorgaans per mail van ons. Soms komt die in de spambox, heb je daar al gekeken? Heb je al contact gehad met mijn collega's via Twitter zoals nelly jacoba voorstelt? Als dat niet het geval is, wil je dan je profiel aanvullen? Dan kijk ik met je mee :).
P en M
Hallo,

Ik heb vanochtend een mail met de gewenste informatie ontvangen van Telfort. Ik moet bekennen dat ik geen ervaring met Twitter heb, maar gelukkig is dat niet nodig gebleken. Bedankt voor het meedenken.
Groetjes en nog fijne feestdagen
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi P en M,

Wat fijn dat je de mail alsnog hebt ontvangen,
misschien zat er ergens wat vertraging in de wandelgangen

Bedankt voor je bericht,
Hopelijk heeft de vertraging niet teveel verwarring aangericht.

Heb je nog vragen?
Dan hoor ik dat graag van je een dezer dagen.

Fijne feestdagen!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P