beantwoord

ingangsdatum aanpassing kontrakt

• 8 november 2012
  • 2 reacties
  • 1604 keer bekeken

Badge
Ik heb vorige week (Tel.)  akkoord gegeven voor een nieuw jaarkontrakt. Dit n.a.v. uw brief d.d. 19 oktober j.l. (goed aanbod)
Uw medewerker vertelde dat de ingangsdatum 8 nov. zou zijn en dat er een nieuw modem nodig was en €15 kosten voor het versturen.
Tot op heden niets gehoord of gezien ook geen reaktie op een Emailbericht aan de klantenservice.

Gaarne info!

m.vr. gr.
Cor
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 9 november 2012, 12:15

@opie,

Ik heb dit voor je uitgezocht, de datum 8 november is een plandatum die wij aangeven bij KPN. KPN kan in dit geval hier niet aan voldoen, je verbinding wordt nu opgeleverd op 13 november. Deze datum wordt door KPN bepaald en Telfort heeft hierop geen invloed. Ik zie dat je modem vandaag wordt afgeleverd tussen ongeveer 12.00 en 15.30 uur.

Jeroen
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
@opie,

Ik heb dit voor je uitgezocht, de datum 8 november is een plandatum die wij aangeven bij KPN. KPN kan in dit geval hier niet aan voldoen, je verbinding wordt nu opgeleverd op 13 november. Deze datum wordt door KPN bepaald en Telfort heeft hierop geen invloed. Ik zie dat je modem vandaag wordt afgeleverd tussen ongeveer 12.00 en 15.30 uur.

Jeroen
Badge
Hallo Jeroen,
Dank voor je antwoord.
Ik was vandaag niet thuis en zag dat ze aan de deur geweest waren.

gr
Opie

@opie,

Jeroen

Reageer