beantwoord

Ik wil overstappen van een Sim Only abonnement naar een abonnement met toestel

• 16 mei 2014
  • 3 reacties
  • 820 keer bekeken

hallo telfort,

ik heb nu een sim only abonnement maar wil gaan overstappen naar een abonnement met telefoon,
Zodra ik deze overstap heb gedaan vervalt mijn oude abonnement dan of ga voor mijn oude sim only en mijn nieuwe abonnement betalen?

Groetjes,
Wil
icon

Beste antwoord door Ingrid - Telfort 16 mei 2014, 14:30

@wilkeeh,

Welkom op het forum!

Is jouw abonnement verlengbaar of stap je tussentijds over van een Sim only naar een abonnement met toestel?

Tussentijds overstappen
Online: Het nieuwe abonnement gaat in na 10 dagen. De ingangsdatum wordt in de bevestigingsmail vermeld.
Winkel: Het nieuwe abonnement gaat de volgende dag in.

Verlenging
Het nieuwe abonnement gaat pas in als de huidige contractperiode is afgelopen. De ingangsdatum wordt in de bevestigingsmail vermeld. Het toestel krijg je gelijk.

Je blijft voor jouw huidige Sim only abonnement betalen totdat het nieuwe abonnement ingaat. Je betaalt nooit dubbel.

Ingrid
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
@wilkeeh,

Welkom op het forum!

Is jouw abonnement verlengbaar of stap je tussentijds over van een Sim only naar een abonnement met toestel?

Tussentijds overstappen
Online: Het nieuwe abonnement gaat in na 10 dagen. De ingangsdatum wordt in de bevestigingsmail vermeld.

Verlenging
Het nieuwe abonnement gaat pas in als de huidige contractperiode is afgelopen. De ingangsdatum wordt in de bevestigingsmail vermeld. Het toestel krijg je gelijk.

Je blijft voor jouw huidige Sim only abonnement betalen totdat het nieuwe abonnement ingaat. Je betaalt nooit dubbel.

Ingrid
@wilkeeh,

Welkom op het forum!

Tussentijds overstappen

Verlenging

Ingrid

Hallo Ingrid,
Bedankt voor de snelle reactie,

Ik stap inderdaad tussentijds over naar een abonnement met telefoon.
Dit kan dus?

groetjes,
Badge +2
Dit kan op elk moment, zolang het huidige abonnement al minimaal 3 maanden loopt. Uiteraard kan het ook niet als er nog rekeningen open staan.

Reageer