beantwoord

Ik wil naar een andere provider, wanneer kan ik nummerbehoud aanvragen?

• 29 juni 2012
  • 1 reactie
  • 1513 keer bekeken

Zoals de titel al zegt, ik wil na 2 jaar naar een andere provider en mn abbonoment loopt op 29 augustus af, wanneer kan ik nummerbehoud bij de andere provider aanvragen? Wil wat duidelijkheid hebben en die kon ik niet uit andere topics halen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laila 3 juli 2012, 15:21

Welkom op het forum ThisPhone! U kunt vanaf 2 maanden voor de einddatum nummerbehoud aanvragen. U kunt dus al nummerbehoud aanvragen. Als u wilt dat het abonnement eindigt op 29 augustus, dan dient u de aanvraag voor 29 juli in te dienen in verband met de opzegtermijn.

Is uw telefoonnummer zakelijk? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice voor meer informatie.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum ThisPhone! U kunt vanaf 2 maanden voor de einddatum nummerbehoud aanvragen. U kunt dus al nummerbehoud aanvragen. Als u wilt dat het abonnement eindigt op 29 augustus, dan dient u de aanvraag voor 29 juli in te dienen in verband met de opzegtermijn.

Is uw telefoonnummer zakelijk? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice voor meer informatie.

Laïla

Reageer