beantwoord

Ik wil morgen een abbo afsluiten maar....

• 19 februari 2013
  • 5 reacties
  • 1753 keer bekeken

Ik wil morgen een abonnement op de iphone 4s maar wat moet ik meneemen en krijg ik hem ook direct mee??? 😕
icon

Beste antwoord door jimny 20 februari 2013, 10:01

@Dave1975 uit je opmerking lees ik enige frustratie echter er zijn genoeg klanten waaronder ikzelf die heel blij zijn met hun telfort abonnementen en nu niet aankomen met problemen die sommige klanten hier op forum uiten dat is namelijk geen graadmeter omdat klanten die tevreden zijn niet het forum bezoeken.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1
Nou ik zou me 2x bedenken. Moet je mijn post maar eens lezen " Slechte Service"
Maar ID en bankpas, en ja je krijgt direct een telefoon mee. Maar als ik het over mocht doen, doe mij maar een andere provider
Reputatie 8
Badge +18
@Dave1975 uit je opmerking lees ik enige frustratie echter er zijn genoeg klanten waaronder ikzelf die heel blij zijn met hun telfort abonnementen en nu niet aankomen met problemen die sommige klanten hier op forum uiten dat is namelijk geen graadmeter omdat klanten die tevreden zijn niet het forum bezoeken.
Reputatie 1

Dat geloof ik meteen, alleen mijn ervaring is zoals ik hem aangeef. 
Dus dit houd in dat jij blij bent met Telfort en ik momenteel (nog) niet, waardoor ik de bovenstaande eigen mening geef.
Het zal best in 98% van de gevallen uitstekend verlopen maar als je dan net als ik bij die 2% zit verwacht je dat er een concrete en adequate oplossing komt. Tot op heden heb ik niks.
En ben benieuwd wat jij ervan vindt als je een abonnement betaald en niet kan gebruiken omdat je een kapotte telefoon geleverd hebt gekregen, en ze je vertellen dat het wel tot 15 werkdagen kan duren voor dit opgelost is ongeacht dat je een dure verzekering hebt met daarin loze beloften zoals een gelijkwaardig leentoestel.
Tot het moment dat ik de behandeling krijg die een betalende klant mag verwachten blijft mijn mening zoals ie nu is.
Balletje ligt bij Telfort.
Nou ik zou me 2x bedenken. Moet je mijn post maar eens lezen " Slechte Service"
Maar ID en bankpas, en ja je krijgt direct een telefoon mee. Maar als ik het over mocht doen, doe mij maar een andere provider

Bedankt voor je reactie ! 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Esmailk,

Als je een abonnement afsluit in de winkel dan krijg je het toestel in principe direct mee, mits deze voorradig is. Zoals Dave aangeeft is een ID-bewijs en een bankpas voldoende. Succes!

@Dave1975,

Ik heb zojuist gereageerd via jouw eigen topic.

Denise

Reageer