beantwoord

Ik wil mijn moeder laten overstappen voor 1 oktober 2012!

• 13 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 1608 keer bekeken

Ik wil mijn moeder mischien  laten overstappen naar vast bellen tv en internet....

Alleen het stomme is dat mijn upc contract afloopt in november.... alleen dan wordt die btw tarief weer verhoogd!!

Alleen hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch die oude btw tarief betaal!!

als iemand mij hieruit de put kan helpen hoor ik het graag!

P.s.

Henk?? 🙂 mischien had je me prive bericht perongeluk niet gezien dat kan gebeuren! als het goed is heb ik het toch wel verstuurt!
icon

Beste antwoord door Hugo 13 augustus 2012, 14:52

U hoeft geen rekening te houden met de BTW verhoging. Van de volgende producten wordt de excl. btw prijs per 1 oktober verlaagd, zodat de prijs incl. btw hetzelfde blijft:

Internet Instap

Internet Standaard

Internet Extra

Bellen Standaard

Bellen Onbeperkt

Interactieve TV, extra ontvanger en extra pakketten

PC Beveiliging Totaal

Verzend en administratiekosten

Het betreft hier de 2012 versie van deze producten. De prijsverlaging is dus van toepassing als u dit jaar naar een of meerdere van deze prodcucten bent verlengt of ze nieuw heeft afgenomen.

Hugo
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
U hoeft geen rekening te houden met de BTW verhoging. Van de volgende producten wordt de excl. btw prijs per 1 oktober verlaagd, zodat de prijs incl. btw hetzelfde blijft:

Internet Instap
Internet Standaard
Internet Extra
Bellen Standaard
Bellen Onbeperkt
Interactieve TV, extra ontvanger en extra pakketten
PC Beveiliging Totaal
Verzend en administratiekosten

Het betreft hier de 2012 versie van deze producten. De prijsverlaging is dus van toepassing als u dit jaar naar een of meerdere van deze prodcucten bent verlengt of ze nieuw heeft afgenomen.

Hugo
dus als ik na 1 oktober een nieuw product afneem betekend dat ik goedkoper onbeperkt bel en goedkoper internet!!!?? :D

En blijft de prijs 34,50 euro na 1 oktober ook hetzelfde of word die ook zelfs verlaagd?? :D

(alleen waarvoor is die verhoogde btw tarief wel van toepassing?? gewoon helemaal niet??
is wel erg onduidelijk op de site!)
Badge +2
Nee, als u nu iets afsluit wordt per 1 oktober de prijs excl. btw verlaagd. Als u na 1 oktober iets afsluit is de prijs excl. btw al vanaf de eerste factuur lager. Dat geldt dus voor ons gehele huidige aanbod. Verkoopprijs blijft precies hetzelfde.

Oudere producten zoals Telfort 20Mb, Internet Basis e.d. worden niet in prijs verlaagd.

Hugo
ik wil je echt niet gaan irriteren... maar.....

U zegt dus als ik nu bijvoorbeeld iets is ga bestellen met vast bellen en dan is de prijs hetzelfde!?

maar als ik na 1 oktober iets bestel dat betekend dat me factuur iets lager uitvalt omdat ik niet teveel bel ofzo??

Dit is echt niet bedoeld om je te irriteren !
Badge +2
U bent wel bekend met het principe van inclusief BTW en exclusief BTW? Alle producten staan op de factuur exlusief BTW, onderaan wordt over het totaalbedrag een percentage BTW toegevoegd en dan heeft u de prijs die u daadwerkelijk betaalt.

De variabele kosten (gesprekskosten) gaan exclusief BTW ook in prijs naar omlaag. Een aantal voorbeelden:

Telfort Internet Standaard
Nu: 16,81 excl BTW, €20 incl 19% BTW
Per 1 okt: 16,53 excl BTW, €20 incl 21% BTW

Telfort Bellen Standaard
Nu: 2,10 excl BTW, €2,50 incl 19% BTW
Per 1 okt: 2,07 excl BTW, €2,50 incl 21% BTW

Starttarief Telfort Bellen Standaard
Nu: 0,0756 excl BTW, €0,09 incl 19% BTW
Per 1 okt: 0,0744 excl BTW, €0,09 incl 21% BTW

Hugo
en ik dacht nog wel dat alles werd verhoogd na 1 oktober!!!

en ik ga dus lekker na 1 oktober een nieuw pakket bestellen en dan profiteer ik van de goedkopere tarieven!! :)

Jammer dat het niet stond op de site maargoed!!!! nu weet ik dus dat ik na 1 oktober moet bestellen voor de lagere tarieven!!

Hartelijk bedankt voor je snelle en goede hulp hugo!!! 😃

Reageer