Ik betaal te veel????

• 24 juli 2012
  • 7 reacties
  • 2176 keer bekeken

Badge
Webcare,

Ik betaal voor Internet Extra het volgende per maand:
Totaalbedrag exclusief BTW: € 35,03
BTW: € 6,66
Totaalbedrag inclusief BTW: € 41,69

Nu zie ik op jullie website dat het bedrag gewijzigd is. Namelijk 30,- p/mnd. Vaste lage prijs. http://internet.telfort.nl/shop/internet.html

Ik voel mij dus zwaar benadeeld. Of zie ik iets over het hoofd?

7 reacties

Badge
Ik heb de helpdesk gebeld hierover en ik betaal dus inderdaad teveel. Met een nieuwe verlenging wordt hij wel 30 euro per maand. Vreemd dat dit niet automatisch gebeurd. Niet bellen wordt dus wel je abonnement automatisch verlengd met het oude bedrag maar per maand opzegbaar. Dus lekker een hele tijd te veel betaald. Volgende maand gaat het nieuwe bedrag in van 30 euro dus opgelost. Topic mag gesloten worden.
Badge +2
We hebben pas sinds 7 juli deze nieuwe abonnementen, die "hele tijd" valt dus nog wel mee ;)

Hugo
Badge
We hebben pas sinds 7 juli deze nieuwe abonnementen, die "hele tijd" valt dus nog wel mee ;)

Hugo

Ok 🙂 Helpdesk zei dat zo maar zal wel een misverstand zijn geweest. In ieder geval wordt het nu een jaar lang minstens 11 euro goedkoper per maand. Dat is nog eens een aanbieding voor 52Mbit download continue zonder uitval :p. Zo goedkoop heb je ze nergens met deze snelheid.
Badge +2
Zegt het voort !!!
Hallo Telfort deskundige,

Wij zijn al jaren bij Tiscali en nu Telfort en hebben een abonnement Internet 5Mb + vast bellen (betaal aan starttarief € 0,05 naar vaste nummers) en betaal daar exclusief belkosten een vast bedrag van € 31,26 incl BTW.

Nu heb ik op mijn postcode gecheckt dat op mijn adres maar max. 7 Mb haalbaar is, terwijl ik laatst gebeld ben om over te gaan naar 3 in 1 (bellen+TV+Internet) dit kan dus nooit met deze lage snelheid.

Nu kan ik overgaan naar een 7Mb instap internet + vast bellen voor een prijs van € 22,50 (Internet € 17,50 + vast bellen € 5,00) zijn dit incl BTW prijzen?
En houd ik de zelfde belkosten, dus bellen naar vast nummers alleen het starttarief van € 0,05? Of ga ik de nieuwe beltarieven betalen, dus starttarief 9 eurocent + 9 eurocent per minuut?

Graag hoor ik hoe het nu zit, anders kan ik beter overstappen naar Ziggo 3 in 1.

Groet Abito

Overstappen naar ander abonnement, wat zijn de consequenties?

Wij zijn al jaren bij Tiscali en nu Telfort en hebben een abonnement Internet 5Mb + vast bellen (betaal aan starttarief € 0,05 naar vaste nummers) en betaal daar exclusief belkosten een vast bedrag van € 31,26 incl BTW.

Nu heb ik op mijn postcode gecheckt dat op mijn adres maar max. 7 Mb haalbaar is, terwijl ik laatst gebeld ben om over te gaan naar 3 in 1 (bellen+TV+Internet) dit kan dus nooit met deze lage snelheid.

Nu kan ik overgaan naar een 7Mb instap internet + vast bellen voor een prijs van € 22,50 (Internet € 17,50 + vast bellen € 5,00) zijn dit incl BTW prijzen?
En houd ik de zelfde belkosten, dus bellen naar vast nummers alleen het starttarief van € 0,05? Of ga ik de nieuwe beltarieven betalen, dus starttarief 9 eurocent + 9 eurocent per minuut?

Graag hoor ik hoe het nu zit, anders kan ik beter overstappen naar Ziggo 3 in 1.

Groet Abito

Wij zijn ook al jaren bij Tiscali en nu Telfort en hebben een T4 abonnement Internet 4Mb + vast bellen (betaal aan starttarief € 0,05 naar vaste nummers) en betaal daar exclusief belkosten een vast bedrag van € 25,41 incl BTW.

Nu heb ik op mijn postcode gecheckt dat op mijn adres maar max.25 Mb haalbaar is

Nu kan ik volgens "mijn Telfort" overgaan naar een 30Mb Internet standaard + vast bellen voor een prijs van € 25,00 (Internet € 20,00 + vast bellen € 5,00) incl BTW
Hou ik dezelfde belkosten, dus bellen naar vast nummers alleen het starttarief van € 0,05? Of ga ik de nieuwe beltarieven betalen, dus starttarief 9 eurocent + 9 eurocent per minuut?

Waarom kom ik op € 25,00 uit en wordt er op de site gesproken over Internet  Standaard en bellen voor een vaste prijs van 22,50?  Is het hogere bedrag wat ik zou moeten betalen de waardering dat ik al heel lang vaste klant ben? Kunt u me uitleggen waar het verschil inzit en waarom of wil Telfort dat ik dan maar beter op kan zeggen en volgende maand overstap naar een andere provider?

Graag verneem ik van u (TI82O5IF79)

Reageer