beantwoord

Hulp bij activeren Spotify Premium

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 152 keer bekeken

Beste,

Ik betaal nu anderhalve maand via Telfort voor Spotify premium maar heb tot op heden geen activatiecode ontvangen. Ik krijg hem ook niet binnen als ik via de site om een nieuwe activatiecode vraag. Ik gebruik nu tot mijn frustratie weer een tijdje de gratis versie. Zou iemand mij willen helpen, een werkende activatiecode kunnen sturen en/of dit zsm. willen activeren?

Groet,
Thjeu
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 21 januari 2019, 21:03

Hoi Thjeu, dat is ook wat dat het niet wil lukken 😞. Ik snap je frustratie goed met de reclames tussendoor. Natuurlijk wil ik je hierbij helpen. Wil je daarvoor je postcode/huisnummer en je mobiele nummer in je profiel toevoegen? De tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van Spotify vergoed ik je via je factuur. Geef je me een seintje zodra je profiel is aangevuld?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Thjeu, dat is ook wat dat het niet wil lukken 😞. Ik snap je frustratie goed met de reclames tussendoor. Natuurlijk wil ik je hierbij helpen. Wil je daarvoor je postcode/huisnummer en je mobiele nummer in je profiel toevoegen? De tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van Spotify vergoed ik je via je factuur. Geef je me een seintje zodra je profiel is aangevuld?

Reageer