htc one x 1 met schade op het scherm DOA 1 dag oud

• 12 mei 2012
  • 4 reacties
  • 2416 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
hallo

ik heb van mij schoonvader het toestel vandag gekreegen, hij geeft met een telfort abbo gekocht maar hij heb naar mij gegeven als kado.

ik was blij maar van de eerste minute ik heb gezien dat its fout was met het toestel, als ik op het scherm druk alle kleuren gaan overal de scherm en is echt jamer voor een 10 minute new toestel..

wat kan ik now doon, het toestel is gekocht dodnderdag 10 may dus is well doa toch?

ik hoor van u

groeten

4 reacties

Ik ben vergeeten aan te zegen dat mij achoonvader woon ongeveer 200km bij mij thuis dus is niet mochelijk op het zelfte telfort winkel dat het htc one x is gekocht te gaan 😞
Badge +1
Hoi Roy,

de garantie op het toestel is niet beperkt tot de winkel waar je schoonvader het toestel heeft gekocht. Ik raadt je aan zo snel mogelijk met je toestel naar de dichtsbijzijnde Telfort Winkel te gaan.

Neem wel de kassabon/contract mee zodat je kan aantonen dat het toestel donderdag gekocht is.
Hallo
Bedankt voor je reactie,
Ik heb aan de winkeltje geveest maar die menden zegt dat ik moet het klaantenservice bellen enzo. :-(
Welke nummer moet ik dan bellen?
Ik ben echt niet tevreiden mer het telfort service..
Badge
Welkom op het forum roy! Ik begrijp dat het vervelend is, maar in dit geval dient u echt contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9596.

Laïla

Reageer