beantwoord

Hoofdaansluiting niet te vinden

• 27 maart 2016
  • 2 reacties
  • 819 keer bekeken

Mijn vriendin en ik stappen binnenkort over van Ziggo naar Telfort omdat het gewoon veel goedkoper is. Nu zoeken we ons al een aantal dagen helemaal gek naar een telefoon aansluiting. Hij zou er moeten zijn want het pakket is succesvol aangevraagd. Hij zit niet in de meterkast en ook niet bij de kabel aansluiting waar onze huidige ziggo modem zit. Verder zijn we de gehele beneden verdieping doorgegaan maar hebben niets kunnen vinden.
We hebben echt geen idee waar hij kan zitten.

Wesley
icon

Beste antwoord door Stephen 7 april 2016, 17:27

Beste Wesley, welkom op het forum! Aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels succesvol bent aangesloten. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@Enterprise,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Mijn vriendin en ik stappen binnenkort over van Ziggo naar tele2 omdat het gewoon veel goedkoper is. Nu zoeken we ons al een aantal dagen helemaal gek naar een telefoon aansluiting. Hij zou er moeten zijn want het pakket is succesvol aangevraagd. Hij zit niet in de meterkast en ook niet bij de kabel aansluiting waar onze huidige ziggo modem zit. Verder zijn we de gehele beneden verdieping doorgegaan maar hebben niets kunnen vinden.
We hebben echt geen idee waar hij kan zitten.

Wesley

Tele2..?
Je bedoelt Telfort neem ik aan?

Heb je al naar gekeken of er een grijze lasdop bij de voordeur zit..?
Zie meest rechts op de afbeelding.
Het is mogelijk dat de grondkabel ergens onder de vloer zit, als een vorige bewoner de boel gesloopt heeft.
In dat geval zal KPN een nieuw ISRA-punt moeten aanleggen.

Reputatie 8
Badge +7
Beste Wesley, welkom op het forum! Aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels succesvol bent aangesloten. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@Enterprise,

Bedankt!