hoofdaansluiting met isra installeren

• 4 februari 2016
  • 8 reacties
  • 888 keer bekeken

Er is nog geen hoofdaansluiting aanwezig in het huis dat we momenteel aan het verbouwen zijn. Er steekt enkel een blauwe kabel binnen. Kan Telfort de hoofdaansluiting plaatsen met die kabel? Indien wel, wat moet ik hiervoor doen?

8 reacties

dit is idd de kabel van Kpn. Aan de andere kant, onzichtbaar, gaat deze ergens de grond in?
Zo te zien moet er nog een kleinigheid worden verbouwt aan dit gebouw. Maar in principe zou Telfort Kpn kunnen aansturen om een is/ra te plaatsen.
inderdaad, kabel gaat de grond in aan de andere kant.
Dank je voor reactie !
Reputatie 8
Badge +2
Hé Sofie! Heel goed dat je je tot het forum wendt voor deze kwestie! Telfort kan KPN voor jou aansturen om dit in orde te laten maken. Hier zijn zeer waarschijnlijk geen kosten aan gebonden (voor jou). Maak je jouw naw-gegevens & 06-nummer kenbaar in een privébericht alsjeblieft? Na ontvangst zal ik mijn collega's vragen dit verder op te pakken.

@Nisan,

Ik heb nog een paar vraagjes :
Wanneer de is/ra geplaatst is, wordt daar rechtstreeks de modem op aangesloten, niet?
Kan deze modem in een andere ruimte geplaatst worden en dat we met een langere kabel (>5m) de connectie maken tss de moden en de is/ra ? Indien wel, kan ik deze kabel op voorhand voorzien en welk soort kabel is dit dan?
Om dan TV te kijken op een smart TV moet er een kabel gaan van de modem naar de TV of kan dit per Wi-Fi?
Reputatie 8
Badge +16
Afstand tussen ISRA en Modem moet minder als 1 meter zijn.
Decoder moet via Kabel of poweradapter (signaal via stroomkabels) worden aangesloten.
Via Wi-Fi is dit niet mogelijk
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Sofie! Bedankt voor de gegevens. Wij kunnen een dergelijk proces alleen in gang zetten als er al een aanvraag is gedaan op dat adres, dit kan niet op voorhand. Wanneer ga je de aanvraag precies doen als ik vragen mag?:)
Hallo Michael, de aansluiting is pas voor april, dus afhankelijk van de "levertijd" doe ik de aanvraag eind maart of vroeger.
Moet ik een aantal weken rekenen of gaat dit meestal sneller?
Reputatie 8
Badge +19

Moet ik een aantal weken rekenen of gaat dit meestal sneller?

Hou maar rekening met 5 weken leveringstijd, dat is inclusief twee weken wettelijke bedenktijd... 🙂

Reageer