beantwoord

Hoezo speciaal aanbod voor trouwe klant

• 15 april 2014
  • 20 reacties
  • 1462 keer bekeken

Ik kan mijn abonnement verlengen. Als trouwe klant krijg ik een speciaal aanbod 300min/100sms voor het bedrag van 7,50. Ik krijg vanwege het feit dat ik trouwe klant ben 2,50 korting per maand.
Wat schets mijn verbazing op simonly.nl/simonly staat het zelfde aanbod dat voor iedereen af te sluiten is. Knap telfort rekent voor trouwe klanten 10 euro maar doet er dan de beloning , een korting van 2,50 euro af.
das geen sigaar uit eigen doos dat is korting uit eigen doos of te wel GEEN korting maar een gewone prijs voor eenieder.

icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 17 april 2014, 14:23

@Chris_01,

Ik begrijp dat je als trouwe klant graag een persoonlijke aanbieding ontvangt. Je geeft aan dat dit nu niet het geval is. Graag zorg ik ervoor dat er telefonisch contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken. Hiervoor ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

20 reacties

Badge +2
Als trouwe klant krijg je voor die prijs 1000sms per maand ipv 100.
Reputatie 8
Badge +15
Tarieven buiten de bundel kloppen op die website ook niet.
€0,25 per minuut buiten de bundel bellen.
€0,22 per sms buiten de bundel.
Is €0,30 per minuut / sms buiten de bundel. 🙂 Zie tarieven
Als trouwe klant krijg je voor die prijs 1000sms per maand ipv 100.

Ik zou nog eens goed kijken als ik jou was want het zijn er echt maar 100
Reputatie 3
Badge +1
@Chris_01,

Ik begrijp dat je als trouwe klant graag een persoonlijke aanbieding ontvangt. Je geeft aan dat dit nu niet het geval is. Graag zorg ik ervoor dat er telefonisch contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken. Hiervoor ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
je bent niet de enige, heb geklaagd via de klantenservice maar no respons
inmiddels al weer ruim een week geleden (di 15-04) dat ik een nieuwe klacht heb neer gelegd bij de klantenservice maar je raad het al, geen enkele reactie.
ik vindt de houding van telfort behoorlijk arrogant en totaal niet kunnen voor een dienstverlener en dit is niet alleen bij de telefonie want bij ITV is het ook niet anders en blijven de problemen gewoon bestaan.
nu lukt het ze zelfs al niet om een forum vernieuwing live te laten gaan zoals gepland.
tijd om op te stappen lijkt mij
Ik wil best mijn abonnement verlengen bij Telfort. Ik zie namelijk een mooie aanbieding. Ik vind het jammer dat deze aanbieding niet direct ingaat zoals bij andere veel aanbieders. Ik wilde namelijk meer mb's en minder belminuten. Dat was er vorig jaar niet. Nu wel...
Hier kan ik helaas geen gebruik van maken en moet ik wachten tot september. Natuurlijk ga ik niet nu al iets afsluiten waar ik pas in september gebruik van kan maken. Want misschien is er dan nog wel een betere aanbieding in Sim Only. Wanneer Telfort dit wel doet houden ze hun klanten langer vast. Nu bestaat de kans dat je toch overstrapt. 
inmiddels al weer ruim een week geleden (di 15-04) dat ik een nieuwe klacht heb neer gelegd bij de klantenservice maar je raad het al, geen enkele reactie.
ik vindt de houding van telfort behoorlijk arrogant en totaal niet kunnen voor een dienstverlener en dit is niet alleen bij de telefonie want bij ITV is het ook niet anders en blijven de problemen gewoon bestaan.
nu lukt het ze zelfs al niet om een forum vernieuwing live te laten gaan zoals gepland.
tijd om op te stappen lijkt mij

ik wacht al vanaf 9 april. ik vind het slecht hoor.
Reputatie 3
Badge +1
@Chris_01,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Er wordt binnen 24u contact met jou opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

@anarkr en hobotje,

Je gaat altijd een contractperiode aan, om deze reden gaat een verlenging niet direct in. Uiteraard kan ik er wel voor zorgen dat er telefonisch contact wordt opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Mocht je hier gebruik van willen maken dan ontvang ik graag naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
@Chris_01,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Er wordt binnen 24u contact met jou opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

@anarkr en hobotje,

Je gaat altijd een contractperiode aan, om deze reden gaat een verlenging niet direct in. Uiteraard kan ik er wel voor zorgen dat er telefonisch contact wordt opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Mocht je hier gebruik van willen maken dan ontvang ik graag naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise

bericht verstuurd
Reputatie 3
Badge +1
@anarkr,

Er wordt binnen 24u telefonisch contact met jou gelegd om de mogelijkheden omtrent een verlenging te bespreken. Mijn collega Henk - Telfort zal ervoor zorgen dat er ook contact met jou wordt gelegd omtrent de problemen met iTV.

Denise
Reputatie 4
Badge +3
@anarkr,

Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Ik wil graag de verantwoordelijke afdeling contact met je laten opnemen. Zou je daarvoor in een privébericht je mobiele nummer willen doorsturen?

Henk
Reputatie 3
Badge +1
@Chris_01 en @anarkr,

Ik heb inmiddels begrepen dat er gisteravond telefonisch contact is gelegd en dat er succesvol een verlenging is doorgevoerd. Is het zo naar tevredenheid opgelost? :)

Denise
@Chris_01 en @anarkr,

Ik heb inmiddels begrepen dat er gisteravond telefonisch contact is gelegd en dat er succesvol een verlenging is doorgevoerd. Is het zo naar tevredenheid opgelost? :)

Denise

Beste Denise,

Allereerst hulde aan jou, na 5 weken wachten heb jij het binnen 1 dag geregeld!!!

Aanbod is zeker naar tevredenheid opgelost, bevestiging ook al binnen met de mail.

Ik wacht nu alleen nog op een SMS ter bevestiging van financieele gedeelte, anders was ik je voor geweest om je te bedanken.

ik hoop dat de mensen van ITV ook zo adequaat handelen.

Jij nogmaals bedankt voor je inzet,

Arjan
jammer maar nog steeds geen SMS ontvangen, beetje raar eigenlijk vindt ik.
Contract al via de mail en via de post gekregen maar die SMS blijft uit.

Kan jij hier misschien een bericht aan wagen Denise, jij weet wie het geregeld heeft.

Bij voorbaat dank
Reputatie 1
Badge
Chris kijk uit met ze hoor die speciale aanbiedingen hadden ze mij ook gedaan.

Het zijn aanbiedingen die nieuwe klanten ook krijgen zie mijn eerdere berichten.
en toen bleef het weer stil.

Wat is er toch aan de hand bij jullie en waarom is het zo moeilijk om afspraken die je maakt gewoon na te komen, denk dat er inmiddels al genoeg stress is gezaaid door jullie.

Werkt het af en kom na wat je zegt!!!!!

trouwens van die mensen ITV hoor je ook helemaal niets, denk dat die zich te belangrijk voelen om zich met klanten bezig te houden, dacht dat er eindelijk een tros gelost was maar helaas er veranderd dus geen zier.
Reputatie 1
Badge
Enige waar je antwoord van krijg zijn van mensen die niet bij telfort horen?

Netjes en lief van ze maar goed daar schiet u en ik dus niets mee op die mensen kunnen niets al zouden ze dat ook graag willen

Misschien eeen idee voor telfort om die mensen in dienst te nemen die weten in ieder geval hoe ze met mensen om moeten gaan.

Zie eerder berichten van mij over de iphone dat ik uitleg wil over het afkopen van een lease toestel die van 15 naar 23% geschoten is nog steeds geen uitleg hierover

Of ze hebben het zo druk dat ze het niet meer aan kunnen kan natuurlijk ook

Mij zullen ze wel lastig vinden met die vragen die ik stel:p
Badge
@anarkr,

De toezegging staat genoteerd, maar moet nog doorgevoerd worden. Dat is de reden waarom je nog geen sms hebt ontvangen, zo lezen is dat niet tegen jou gezegd. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om opnieuw contact met jou op te nemen voor verdere uitleg. Mijn excuses voor de verwarring.

@bosco,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Graag zorg ik ervoor dat je alsnog de antwoorden op jouw vragen/klacht krijgt. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats en 06-nummer(s) aan mij kenbaar maken?

Laïla
gisteren mijn SMS ontvangen dus alles is nu geregeld voor wat betreft het GSM abo.

Dank je wel allemaal!!

wacht nu alleen op nog telefoontje van Henk

Reageer