beantwoord

Hoelang duurt verlenging mobiel abonnement?

• 4 februari 2018
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Ik heb 26 januari mijn telefoon abonnement bij Phonehouse laten verlengen (en aangepast) die per direct in zou moeten gaan. Nou staat bij mijn bestel status nog steeds 'Wordt verwerkt'. Mijn vraag is dan ook, hoelang zou zoiets moeten duren? Vanaf wanneer kan ik met mijn nieuwe abonnement aan de slag?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 februari 2018, 14:47

Hoi Samantha, welkom op het forum. Als je contract verlopen is, zoals bij jou, dan gaat de verlenging normaal gesproken direct in. Ik zie dat dit bij jou niet zo is, dat moet ik verder uitzoeken. Is het goed als ik daar wat later bij je op terug kom? Natuurlijk snap ik dat je zo snel mogelijk je nieuwe abonnement wilt gebruiken, daar ga ik ook mijn best voor doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je krijgt hierover een sms en mail, per wanneer is je huidige mobiele abonnement afgelopen, het nwe abo gaat namelijk in op de dag dat je huidige abo is afgelopen
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Samantha, welkom op het forum. Als je contract verlopen is, zoals bij jou, dan gaat de verlenging normaal gesproken direct in. Ik zie dat dit bij jou niet zo is, dat moet ik verder uitzoeken. Is het goed als ik daar wat later bij je op terug kom? Natuurlijk snap ik dat je zo snel mogelijk je nieuwe abonnement wilt gebruiken, daar ga ik ook mijn best voor doen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Samantha, het heeft even geduurd. Mijn collega's hebben de verlenging met terugwerkende kracht verwerkt. Je maakt nu gebruik van het abonnement van je verlenging. 😳

Reageer