beantwoord

Hoe staat het met mijn abonnementswijziging

• 5 september 2018
  • 5 reacties
  • 344 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vorige week heb ik telefonisch mijn telfort thuis abonnement gewijzigd, echter heb ik hier nog geen bevestiging van ontvangen. Heb laatst vrijdag nog contact gehad, en daar is mij verteld dat dit twee werkdagen kan duren. Inmiddels is het 6 werkdagen verder, kunt u voor mij kijken wat de status is en waarom ik nog geen bevestiging heb ontvangen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 september 2018, 09:39

Dat is genoeg inderdaad. Ik zie een wijziging naar alleen internet. Deze moet nog gepland worden, zodra de plandatum bekend is, dan krijg je de bevestiging. Mocht je halverwege volgende week nog niets gehoord hebben, dan ga ik de status nogmaals bekijken voor je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi icericumra, ik begrijp dat je een wijziging hebt doorgevoerd, alleen de status hiervan is onbekend. Ik wil dan graag uitzoeken waarom je nog geen bevestiging hebt gekregen. Ik mis alleen nog gegevens. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Wil je een reactie achter laten in dit topic als je dat gedaan hebt? Dan ga ik het voor je uitzoeken.
Reputatie 1
Badge
Hallo Bart, heb mijn profiel voorzien van mijn klantnummer. volgens mij is dat wat je nodig hebt.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is genoeg inderdaad. Ik zie een wijziging naar alleen internet. Deze moet nog gepland worden, zodra de plandatum bekend is, dan krijg je de bevestiging. Mocht je halverwege volgende week nog niets gehoord hebben, dan ga ik de status nogmaals bekijken voor je.
Reputatie 1
Badge
Bevestiging is binnen
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad. De order is ook al afgehandeld, dus al van kracht. 🙂 Mocht ik zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer