beantwoord

Hoe simkaart activeren bij verlenging HTC one mini

• 28 maart 2014
  • 4 reacties
  • 741 keer bekeken

Hallo,

Ik kan mijn simkaart niet activeren. Er staat 'activeer eenvoudig uw simkaart via mijn telfort' maar als ik dan inlog is het helemaal niet zo eenvoudig. Ik kan niks vinden. Ik heb de klantenservice ook gebeld en die zeggen dat er een storing is met het activeren van simkaarten. Ik kon maandag terugbellen werd gezegd. Lekker dan, krijg je je telefoon gelijk de dag na bestelling en het activeren van de simkaart kan pas maandag. Dat is wel raar.
icon

Beste antwoord door Denise 28 maart 2014, 14:02

@Mandy1986,

Excuses voor de onduidelijkheid. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Zo niet, dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Mandy1986,

Excuses voor de onduidelijkheid. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Zo niet, dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
Bedankt Matthijs! erg jammer dat er niemand van Telfort reageert.. lang leve de dienstverlening zal ik maar zeggen...
Badge +2
Misschien moet ik duidelijker zijn... Hoe kan ik de simkaart activeren? Voor zover de vraag niet duidelijk was...

Als er een (tijdelijke) storing is met het activeren van simkaarten wordt het lastig. Normaliter kan de klantenservice de simkaart namelijk voor je activeren. 
Misschien moet ik duidelijker zijn... Hoe kan ik de simkaart activeren? Voor zover de vraag niet duidelijk was...

Reageer