Hoe profiteren van combivoordeel bij net afgesloten mobiel abo?

• 22 januari 2017
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Gegroet allen. Heb vandaag een mobiel Telfort abo afgesloten. Ivm opzegging oude abo gaat dit pas per 1 maart a.s. in (met nummerbehoud). Nu zou ik graag zo spoedig mogelijk een Telfort internetabo willen afsluiten, en dan het liefst met combivoordeel (5 euro korting + kwijtschelding aansluitkosten). Is het mogelijk dat ik dit abo nu al afsluit, of ik dien ik daartoe eerst te wachten totdat mijn mobiele abo van start is gegaan (i.e. kan ik het internetabo pas afsluiten op of anders met ingang van 1 maart)? En als ik het internetabo laat ingaan op een eerdere datum dan mijn mobiele abo, terwijl ik combivoordeel op een later moment nog kan activeren, kan ik dan nog de aansluitkosten van het internetabo terugkrijgen?

Dank!

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo fjutjumaja, welkom op het forum! Officieel moet je mobiel abonnement al zijn gestart zodat je een internet abonnement kan afsluiten zonder aansluitkosten te betalen. Pas wanneer beide abonnementen actief zijn dan kun je ook gebruikmaken van CombiVoordeel. Omdat ik van mening ben dat je niet tot maart hoeft te wachten om dan pas je internet abonnement af te sluiten dan wil ik best voor je kijken of ik iets kan regelen voor wat betreft de aansluitkosten. Graag ontvang ik dan je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Bij voorbaat dank!

Reageer