beantwoord

Hoe meld ik een retour opdracht voor verkeerde levering?

• 5 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb gisteren een bevestiging ontvangen dat ik een extra tv ontvanger heb besteld. Ik heb direct op deze mail gereageerd dat ik deze bestelling verkeerd heb geplaatst en deze wil annuleren. Dan staat er onaangekondigd een bezorger aan de deur, gelukkig was ik thuis! Dus toch de bestelling ontvangen en is het ook nog eens een verkeerde bestelling! Ik Ian op de site nergens vinden hoe ik dit ! Kosteloos ! retour kan sturen. Ook is er nergens een contactformulier te vinden, de klantenservice is alleen te bereiken via 0900 nummer! Belachelijk voor bestaande klanten, zelfs bij ZIGGO hebben ze een GRATUS nummer voor vragen van hun klanten. Graag hoor ik op welke wijze ik het pakket retour kan sturen.
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 5 oktober 2016, 14:21

Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Dank je voor je reactie Kees-Jan,

Echter hie meldt ik dit bij Telfort? Zij brengen nu elke maand €4,00 extra in rekening voor een product wat ik niet wil hebben en dus retour stuur?
Badge +1
Hoi Fenna, welkom op ons forum!

Heb je het pakketje op de post gedaan? Zodra wij 'm terug ontvangen dan zal de bestelling ook geannuleerd worden. Hoe het even in de gaten. Stel dat je toch € 4,- gerekend krijgt dan corrigeer ik het voor jou!

@Kees-Jan, dankjewel! 😉

Reageer