beantwoord

Hoe lang duurt het om glasvezel te leveren bij Telfort?

kilon
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo,

Op het moment heb ik geen contract bij een provider, dus hoef ik ook niks op te zeggen als ik telfort thuis wil gaan bestellen en ben ik niet afhankelijk van een andere partij.
Betekent dit dat glasvezel internet ook versneld geleverd en geinstalleerd kan worden, of moet ik nog steeds 4 weken wachten?

Bedankt.

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger 2 februari 2018, 18:21

Hoi kilon, welkom op het forum! Leuk dat je klant wilt worden bij ons. Het leveren van een glasvezelaansluiting is afhankelijk van meerdere factoren, zoals Neel25 aangeeft. Een belangrijk onderdeel daarvan is of de glasvezel al in je woning is aangelegd. Is dit het geval? Dan doen wij ons best om je zo snel mogelijk te leveren, dit duurt dan een week. Als je glasvezel nog in je woning aangelegd moet worden, dan zal het enkele weken duren. Dit kan ik pas inzien in onze systemen als er een abonnement is aangevraagd. Natuurlijk kan je zelf even in je woning kijken of er al een aansluitpunt voor je glasvezel ligt. ;)

Bekijk reactie

2 Reacties

Neel25
Reputatie 1
Er zitten aardig wat stappen in het bestelproces en het opzeggen van een oud contract is volgens mij niet de lastigste. Als je je abo online aanvraagt, zie je dan geen beschikbare data?
Wieger
Reputatie 7
Badge +13
Hoi kilon, welkom op het forum! Leuk dat je klant wilt worden bij ons. Het leveren van een glasvezelaansluiting is afhankelijk van meerdere factoren, zoals Neel25 aangeeft. Een belangrijk onderdeel daarvan is of de glasvezel al in je woning is aangelegd. Is dit het geval? Dan doen wij ons best om je zo snel mogelijk te leveren, dit duurt dan een week. Als je glasvezel nog in je woning aangelegd moet worden, dan zal het enkele weken duren. Dit kan ik pas inzien in onze systemen als er een abonnement is aangevraagd. Natuurlijk kan je zelf even in je woning kijken of er al een aansluitpunt voor je glasvezel ligt. ;)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)