beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen via Telfort?

  • 6 september 2017
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb een glasvezel alles-in-een abonnement waarvan het eerste jaar voorbij is. Ik zou dus kunnen overstappen. Als je dat doet krijg je bijna overal korting, bijvoorbeeld de eerste 6 maanden.

Ik heb op "Mijn Telfort" gekeken wat de mogelijkheden bij Telfort zijn om met een voordeel te verlengen, maar als ik op de pagina "Abonnement wijzigen" een nieuw abonnement kies dan zegt hij:

Het is momenteel niet mogelijk om je pakket te wijzigen.

Waarschijnlijk heb je nu het volledige pakket dat Telfort aanbiedt en zit je nog binnen de contractperiode van je huidige abonnement. De contractperiode kun je vinden op het abonnementoverzicht.


Dit klopt niet want mijn contractperiode eindigde op 2 juli.

Ik zou graag een mooi aanbod voor verlenging willen krijgen.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 7 september 2017, 09:19

Dat gaan ze vast doen, maar dan kan je beter naar de klantenservice bellen of je laten teug bellen.
Webcare zet deze vraag toch ook door naar de juiste afdeling.

Hier staat de terugbel knop
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-tv-bellen-opzeggen.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Dat gaan ze vast doen, maar dan kan je beter naar de klantenservice bellen of je laten teug bellen.
Webcare zet deze vraag toch ook door naar de juiste afdeling.

Hier staat de terugbel knop
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-tv-bellen-opzeggen.htm
Reputatie 1
Badge
Dat gaan ze vast doen, maar dan kan je beter naar de klantenservice bellen of je laten teug bellen.
Webcare zet deze vraag toch ook door naar de juiste afdeling.

Hier staat de terugbel knop
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-tv-bellen-opzeggen.htm

Bedankt. Is gelukt.
Super! :D
Lekker snel. Mooi aanbod gehad?
Reputatie 1
Badge
Super! :D
Lekker snel. Mooi aanbod gehad?


Ja, zeker. Maar ik ga de details niet publiceren.

Reageer