Het duurde even

• 4 december 2012
  • 4 reacties
  • 1540 keer bekeken

Beste,

Op 28 augustus heb ik Telfort Internet & interactieve televisie aangevraagd, maar daarna ging het mis.

Eerste oplever datum: 13 september, ook bevestigd per brief. De week ervoor spullen ontvangen. Maar op 13 september geen internet. Dus dan maar bellen, blijkbaar was er verwarring over de toevoeging "A" aan mijn adres volgens de weinig vriendelijke persoon aan de andere kant van de lijn. Dus nieuwe oplever datum.
Tweede oplever datum: 3 oktober, op 27oktober kwam de brief dat de nieuwe opleverdatum 3 oktober is! Op 3 oktober nog steeds geen aansluiting. Dus weer bellen, deze keer een aardig persoon aan de lijn. En er kwam na een lang gesprek een nieuwe datum naar boven.
Derde oplever datum: 1 november, nooit schriftelijke bevestiginggehad en nog steeds geen internet. Dus nog maar een keer bellen, nu weer een minder gezellig persoon aan de lijn. Naar lange doorvragen iemand anders aan de lijn gekregen die wel kon helpen. Blijkbaar was de toevoeging "A" nog steeds niet aan mijn adres toegevoegd. Het zou nu wel verwerkt worden.
Vierde opleverdatum: 22 november. En ja hoor, het werkt!! Maar wat was ik blij dat ik mijn oude provider (ZIGGO) nog niet had opgezegd. Anders had ik bijna 3 maanden zonder internet gezeten.

Maar ondertussen al wel 3,5 maand aan abonnementskosten betaald en elke persoon aan de telefoon heeft aangegeven dat dit verrekend zou worden met de volgende factuur. Alleen nog geen enkele keer geld terug gekregen... Voorlopig even geen zin om te bellen, maar hopelijk wordt dit ook netjes opgelost. En hopelijk sneller dan dat ik internet had.

mvg
Vincent

4 reacties

Badge
Dat is zeker lang,ik hoop dat bij mij niet zo lang gaat duren want ik heb immers alles al opgezegt 😞
Het wordt steeds mooier. Na geen enkele reactie via het forum toch nog maar een keer gebeld met een hele simpele vraag: wanneer worden de abbonnementskosten over de periode dat ik geen internet had vanwege te latere levering door Telfort verrekend met de toekomstige facturen?

Antwoord: niet!!! Ik betaal dus al sinds half september voor internet en televisie bij Telfort en pas sinds 22 november werkt de verbinding!!! Zodra mijn contract is afgelopen, meteen weer terug naar Ziggo!
Badge
@Van-Gogh

Excuses voor de late reactie. Ik help je graag verder. Kun je mij jouw postcode en huisnummer in een privébericht toesturen?

Jelmer
Badge
@Van-Gogh

Bedankt voor je bericht. Ik wil graag de kosten voor de periode dat je geen gebruik hebt gemaakt van de verbinding voor je vergoeden. De vergoeding zal worden verrekend op de factuur van 28 januari.

Jelmer

Reageer