beantwoord

het bereik op Terschelling

• 12 november 2013
  • 6 reacties
  • 2381 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo.

Ik woon op het eiland Terschelling.
en had een vraagje over het telefoon bereik op het eiland.
Ik zit namelijk bij een andere provider waar het bereik erg slecht van is
en wil over stappen naar een andere provider die eht hier wel goed doet.
Hoe is jullie bereik hier op het eiland,en met welke mast werken jullie hier ?

mijn abonnement loopt in januari af en wil graag overstappen naar jullie 

vriendelijke groet T v Boeschoten
Terschelling 
icon

Beste antwoord door jimny 12 november 2013, 14:25

Op Terschelling maakt Telfort mobiel gebruik van de zendmasten van Kpn op Formerum, Midsland Noord en West over het algemeen is de dekking prima, echter ik weet niet hoe het op Hoorn en Oosterend is.
Zelf verblijf ik vaak lang op het eiland en ik ondervindt geen problemen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Op Terschelling maakt Telfort mobiel gebruik van de zendmasten van Kpn op Formerum, Midsland Noord en West over het algemeen is de dekking prima, echter ik weet niet hoe het op Hoorn en Oosterend is.
Zelf verblijf ik vaak lang op het eiland en ik ondervindt geen problemen.
Reputatie 1
bedankt voor het andwoord
ik zelf woon in Midsland dus dicht bij de nieuwe mast die KPN van de zomer heeft geplaatst.
ik heb nu vodafone,en die is er slecht op het eiland,er zijn al heel wat klachten naar vodafone gestuurd,maar die doen er niets mee.
dus wil ik graag overstappen naar een andere provider.
heb van meer mensen hier gehoord dat telfort wel goed was.\maar wilde het zelf nog graag even zelf checken.

maar ik weet nu genoeg en ga op zoek naar een leuk abonnement .

vriendelijke groet

t v boeschoten
Terschelling 
Badge +4
wellicht kun je eerst voor een paar euro een pre-paid simkaart halen van Telfort/Hi halen, die werken allemaal via KPN-netwerk. Dan kun je daar het bereik mee testen voordat je 2 jaar vast zit aan een abo.
Reputatie 8
Badge +17
Ik zit zelf altijd op Hee en daar heb ik prima ontvangst met mijn hi abo ook van kpn en ik weet van een aantal mensen daar dat Telfort ook daar prima wordt ontvangen via de nieuwe mast en midsland is ook nog dichterbij.
Reputatie 1
Bedankt voor de tip erikk,dat is een goed idee.
kan ik eerst even zien of het bereik goed is.

Heb al jaren vodafone,maar sinds de nieuwe mast van KPN is het bereik van hun stukken achteruit gegaan .
heb soms dagen niet eens 3 G en 4G is helemaal slecht.

vriendelijke groet Trijnie
Badge +4
Op mijn vakantie naar Terschelling overigens ook geen problemen gehad met bereik van Telfort! (zat bij Formerum). Dus je zou op basis van de info van jimny ook gewoon de gok kunnen nemen 🙂 Succes.

Reageer