Help!! (ongevraagd tv na verhuizing)

• 3 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 2004 keer bekeken

Ik vroeg mij af of er hier meer mensen zijn ,die zich van het kastje naar de muur gestuurd voelen of misschien zelf opgelicht voelen? Een tijdje geleden ben ik verhuist, dat heb ik netjes door gegeven, en er werd mijn gevraagd of ik ook tv wou hebben bij mijn internet abonnement. Ik heb aan gegeven dat ik dat nog niet wist en dat hij me daar beter later over terug kan bellen. Dus ik heb een afspraak gemaakt dat hij met mij een week later contact zou opnemen, wat dus nooit is gebeurd! Dat is dus afspraak een die niet is nagekomen! Drie weken later kreeg ik een brief in de bus met daar op: gefeliciteerd met je nieuwe tv en internet abonnement. Dus ik heb meteen gebeld naar telfort, alles uitgelegd, dat ik alleen ben verhuist en meer niet en als ze mij niet gelooft mag ze het gesprek terug luisteren. Heb van haar netjes een annulering bevestiging gehad, en ik dacht dat het nu goed was. Tot ik een week later een brief kreeg dat mijn modem is opgestuurd . Dus ik weer bellen naar telfort en dan krijg je iemand aan de telefoon die niks van de annulering terug vinden. Wat wel vreemd is, maar goed, ik kreeg nogmaals een annulering zei ze en ze zou nogmaals de boel stop zetten. Maar je raad het wel: niet gebeurd natuurlijk. Een week later staat er iemand aan mijn deur met een pakje en wat denk je, een een modem voor digitale tv. Dus die heb ik meteen mee terug gegeven aan de bezorger. En weer meteen naar telfort gebeld en ik kreeg weer een annulering bevestiging zei ze en die heb ik een week later gekregen. Dus ik heb al 2 keer op papier dat ik die abonnementen niet had besteld. Weer een week later kreeg ik weer een brief dat er een monteur komt! Nu werd ik wel een beetje boos om dat ik weer moest bellen. Nou de mevrouw van telfort zei dat het allemaal weer is geregeld , intussen heb ik ook gevraagd om mijn belkosten te vergoeden. Daarover moest ik een mailtje sturen met mijn telefoonfactuur erbij, als ze die had zou ze mij bellen bellen. Zo gezegd zo gedaan. Weer bijna twee weken later nog niks gehoord en tot mijn verbazing hebben ze nu ook nog een rekening gestuurd van digitale tv! Intussen heb ik wel 15 keer gebeld en 2 annulering bevestigingen gekregen, op papier en een op de mail. Maar ze gaan gewoon door met afschrijven, afspraken worden niet na gekomen, terug bel afspraken worden ook niet na gekomen, en vergeet dan niet dat het service nummer 10 cent per minuut boven je normale telefoon kosten komen! En service krijg je echt niet! Met andere woorden: het is een zooitje bij telfort en als dit bewust is, dan lijkt telfort op een maffia bedrijf. En als je belt en ze snappen het niet bij het maffia service nummer krijg je als antwoord, stuur maar een klachtenbrief. Wat ik ook al heb gedaan en er wordt dan contact opgenomen, maar er word niks met je klacht gedaan. Ik vraag mij af: zijn er meer mensen op het forum die zich opgelicht voelen of het idee hebben dat ze voor gek worden gehouden door telfort? Graag hoor ik jullie reactie en eventuele oplossing!

P.S Ik hoop dat telfort zo sportief is dat ze dit op het forum laten staan, of kunnen ze dan in ene wel actie ondernemen?

6 reacties

Badge +2
Meneer, ik ben uw klacht aan het uitzoeken en kom daar zo snel mogelijk op terug. Gelieve uw topic niet dubbel te plaatsen. Hij wordt daardoor niet beter gelezen, het is irritant en schreeuwerig. Ik heb er nu 2 verwijderd.

Hugo
Ten eerste: waar haalt u het lef vandaan, om mijn prive gegevens (in dit geval mijn achternaam) in het openbaar te gebruiken? Als ik dat had gewild, had ik mijn naam er zelf wel onder gezet lijkt mij.

Ten tweede: ik had deze reactie eerst in een ander onderwerp geplaatst, maar omdat ik geen melding kreeg dat mijn reactie was geplaatst, heb ik deze opnieuw geplaatst. Het was niet de bedoeling dat deze meerdere malen geplaatst zou worden, en ik vind het erg onbeschoft om te suggeren dat ik irritant of schreeuwerig overkom. Als u dat vind, kunt u dat ook in een prive bericht plaatsen.

Duidelijk dus weer de manier van doen van Telfort, ik noem toch ook niet de namen van uw medewerkers van het callcenter? Dat soort dingen zijn prive, en behoren dat ook te blijven!
Badge +2
Achternaam geedit. Er zijn in Nederland bijna 84.000 mensen met uw achternaam en op het forum wordt ook vaak de achternaam in de username gebruikt. Ik had daarom niet verwacht dat dit een probleem zou zijn, mijn excuses daarvoor.

Dubbel, tripple en crossposten komt schreeuwerig over en wordt doorgaans niet met de beste bedoelingen gedaan. Goed om te horen dat u het niet opzettelijk deed, mijn uitspraak was niet persoonlijk bedoeld.

Hugo
Badge +2
Zojuist telefonisch contact gehad. TV was sinds 28 juni al opgezegd en de correcties op de facturatie klopte helemaal. Dat de terugbelafspraken niet nagekomen zijn is zeer kwalijk. De gemaakte telefoonkosten en een extra coulance zijn nu gecrediteerd en worden verrekend met de factuur van augustus.

Hugo
Ik ben blij dat er toch nog iemand bij Telfort de moeite neemt om dit soort zaken uit te zoeken en er ook daadwerkelijk iets mee doet! Ontzettend bedankt voor het uitzoeken, ik ben blij dat alles nu eindelijk geregeld is. Als de mensen bij het callcenter nou zon zelfde mentaliteit als jou hadden gehad, had dit allang al opgelost kunnen zijn :)
Helemaal top!
Badge +2
Graag gedaan! :)

Hugo

Reageer