beantwoord

Gratis nieuwe simkaart?

• 18 februari 2014
  • 1 reactie
  • 895 keer bekeken

Hallo Telfort,

Gisteren heb ik mijn (sim only) abonnement verlengd. Daarbij kreegi k de vraag of ik gratis een nieuwe simkaart wilde. Ik heb hier 'nee' op geantwoord, omdat ik niet dacht een nieuwe simkaart nodig te hebben. Ik heb een normale (grote) simkaart in mijn oude toestel (waar ik ook geen internet op had), maar nu ik vandaag een nieuw toestel binnenkreeg bleek deze niet te passen. Voor het nieuwe toestel heb ik namelijk een micro-sim nodig. 

Helaas kan ik echter nu de optie voor een gratis nieuwe simkaart niet vinden; geldt dit alleen wanneer je een abonnement verlengt? Aangezien ik dat gisteren heb gedaan, en de bestelling nog in behandeling is, zou ik dee graag willen wijzigen, zodat ik alsnog een nieuwe microsim krijg opgestuurd. 

Alvast bedankt!

Groetjes, Heleen
icon

Beste antwoord door Laila 19 februari 2014, 15:37

Klopt, je hebt alleen tijdens een verlenging de keuze voor een gratis simkaart. Als je de huidige aanvraag annuleert via de orderstatus en een nieuwe aanvraag doet met de juiste simkaart, dan moet het helemaal goed komen. De verlenging wijzigen gaat tot mijn spijt niet. Ik zie dat je de bestelling inmiddels al hebt geannuleerd. Je kunt via Mijn Telfort een nieuwe verlenging aanvragen.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Klopt, je hebt alleen tijdens een verlenging de keuze voor een gratis simkaart. Als je de huidige aanvraag annuleert via de orderstatus en een nieuwe aanvraag doet met de juiste simkaart, dan moet het helemaal goed komen. De verlenging wijzigen gaat tot mijn spijt niet. Ik zie dat je de bestelling inmiddels al hebt geannuleerd. Je kunt via Mijn Telfort een nieuwe verlenging aanvragen.

Laïla

Reageer