beantwoord

Graag contract verlengen voor verlengingsdtum van 19/09/15

• 8 september 2015
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Graag wil ik mijn telefoon nu gaan vervangen. Telefoon valt steeds uit. Moet dan de batterij er uit halen en opnieuw opstarten. Kan dan soms een Appje sturen maar meestal loopt hij halverwege al vast.
Bereikbaarheid is dan nu ook 0,0!
Nu kunnen we allemaal extra toeters en bellen gaan uithalen maar voor die 10 dagen heb ik daar weinig trek in.
Ben al lang klant bij Telfort en wil dat graag blijven.
Ik hoop dan ook dat jullie mij toestemming geven om morgen (9/09/15 ipv 19/09/15) mijn telefoon weer met twee jaar te gaan verlengen.

Op twitte gisteren en vandaag nog geen reactie ontvangen.

Gaarne snelle reactie.

Groet
Anneke
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 8 september 2015, 22:04

Je kan tegenwoordig 6 maanden voor de officiële einddatum verlengen. Eerder dan dat helaas niet, ook niet bij drastische gevallen zoals die van jou. Om mensen zoals jij tegemoet te komen is het namelijk tegenwoordig 6 maanden vantevoren mogelijk te verlengen, vroeger was dit 3. Nog even uitzingen tot de 19e dus...
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Je kan tegenwoordig 6 maanden voor de officiële einddatum verlengen. Eerder dan dat helaas niet, ook niet bij drastische gevallen zoals die van jou. Om mensen zoals jij tegemoet te komen is het namelijk tegenwoordig 6 maanden vantevoren mogelijk te verlengen, vroeger was dit 3. Nog even uitzingen tot de 19e dus...

Reageer