beantwoord

Gouden tip, neem alles op in een teelfoon gesprek

• 25 juni 2014
  • 1 reactie
  • 351 keer bekeken

Zoals je vaak ziet, helaas ook opnieuw bij mij dien je elk gesprek op te nemen met bijv. een ander telefoon en het gesprek op luidspreker zetten omdat je anders altijd aan het kortste eind trekt, en je d.m.v. opgenomen gesprek wellicht wel gelijk krijgt als het gaat om toezeggingen die per telefoon worden gedaan.

Ook bij mij toezeggingen dat afkopen abonnement bij verlengen 37,50 zou kosten en bij overstappen naar andere provider 71 euro en centen ging kosten, vervolgens klantenservice Telfort gebeld in de hoop dat ze me een passende aanbieding konden doen, wat helaas niet het geval was en daarop besloten het abonnement te beëindigen aangezien dat gelukkig wel correct in Mijn Telfort omgeving stond.

Vervolgens heb je dan alles besproken en is er een akkoord en krijg je daar een bevestiging mail van toegestuurd, en daar worden dan zaken beschreven die niet zijn afgesproken, en opnieuw begint het gezei. van voren af aan, en de frustraties ( bij mij in ieder geval ) beginnen opnieuw op te spelen, omdat ze van alles beloven, maar als het er op aan komt doen ze wat ze zelf willen en komen ze gemaakte afspraken niet na.

Wordt hier zo moedeloos van!

Misschien een idee om een petitie op te starten met alle miskleunen die er gepasseerd zijn, en wellicht dat de consumentenbond of Trosradar hier wat in kan betekenen, of anders gewoon even juridisch even de zaak aanhangig te maken
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2014, 11:53

Erg vervelend dat de afspraken niet worden nagekomen, mijn excuses voor de gang van zaken. Ik laat dit graag verder voor jou uitzoeken. Hiervoor heb ik jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres nodig. Kun je deze gegevens in een privébericht naar mij toesturen?

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Erg vervelend dat de afspraken niet worden nagekomen, mijn excuses voor de gang van zaken. Ik laat dit graag verder voor jou uitzoeken. Hiervoor heb ik jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres nodig. Kun je deze gegevens in een privébericht naar mij toesturen?

Laïla

Reageer