beantwoord

Glasvezelkastje

• 27 januari 2017
  • 5 reacties
  • 580 keer bekeken

Ik wil overstappen van ADSL naar naar glasvezel. In mijn meterkast heb ik wel een glasvezelkabel maar die is verbonden met een dummy glasvezelkastje. Wie zorgt ervoor dat er een echt aansluitpunt komt en moet ik daarvoor betalen?
Nog niet zo lang geleden heb ik voor mijn ADSL een nieuw modem gekregen, een Experia Box V8, omdat mijn oude modem kuren had. Dit modem is wel stabiel maar bedroevend slecht. Met mijn oude modem had ik op mijn terras nog internet en ook op zolder. Nu in mijn open keuken, grenzend aan de kamer, al bijna niet meer en evenmin op zolder.
Krijg ik als ik glasvezel bestel ook een beter modem?
icon

Beste antwoord door jimny 27 januari 2017, 19:41

Zodra je de overstap naar glasvezel maakt wordt er een monteur van guidion door Telfort aangestuurd die de dummy omruilt voor een echt glasvezel modem.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zodra je de overstap naar glasvezel maakt wordt er een monteur van guidion door Telfort aangestuurd die de dummy omruilt voor een echt glasvezel modem.
Bedankt voor je informatie en weet je dan misschien ook of er een ander wifi-modem geleverd wordt?
Dat zal vermoedelijk wel de v8 zijn of afhankelijk van de situatie de v10. Ik neem aan dat dit wel vermeld word bij het bestellen.
De V8 mogen ze van mij houden. Die heb ik nu en sindsdien is mijn Wifi bereik een stuk minder.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mazzeltov, wat fijn dat je wilt overstappen. Voor het aansluiten komt er inderdaad kosteloos een monteur langs. Voor meer informatie zie privébericht.

Reageer