beantwoord

Glasvezel

• 4 februari 2017
  • 2 reacties
  • 671 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Goedenavond,

Ik heb de volgende vraag? Ik ga verhuizen naar n nieuwe woning met een glasvezelaansluiting. Ik ben al jaren adsl klant bij jullie want mijn huidige woning ondersteund geen glasvezel. Nu wil ik eigenlijk in die nieuwe woning meteen tv en internet via glasvezel van jullie. Valt hier een mouw aan te passen? Ik denk dat dit niet zn probleem is omdat ik gewoon abbonee blijf bij jullie. Ik had ook iets gelezen dat ik via glasvezel met de ingebouwde ci module tv kan kijken! Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 februari 2017, 19:29

Hallo Jlinders, wat fijn dat wij met jou mogen meeverhuizen naar je nieuwe adres. Je kunt je verhuizing aan ons doorgegeven en daarbij ook aangeven op welke datum je graag verbinding wilt hebben op je nieuwe adres. Zie verhuizing

@nelly jacoba,

Bedankt voor de uitleg. 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Nee, dat waren de glasvezel abo's die Telfort heeft overgenomen, zogenaamd de oude propostie.
Nieuwe glasvezel klanten krijgen altijd de nieuwe propositie.
Hieronder de verschillen.
https://forum.telfort.nl/internet-267/tips-telfort-oud-abonnement-vs-nieuw-abonnement-glasvezel-49935
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jlinders, wat fijn dat wij met jou mogen meeverhuizen naar je nieuwe adres. Je kunt je verhuizing aan ons doorgegeven en daarbij ook aangeven op welke datum je graag verbinding wilt hebben op je nieuwe adres. Zie verhuizing

@nelly jacoba,

Bedankt voor de uitleg. 🙂

Reageer