beantwoord

geld terug na annuleren bestelling

• 13 mei 2017
  • 1 reactie
  • 379 keer bekeken

Eind april had ik een bestelling gedaan voor een toestel + verlenging. Er was wat gedoe met de website, het bestellen verliep erg moeizaam, na drie keer opnieuw proberen op 3 verschilende momenten, lukte het om een bestelling te plaatsen. Helaas kwam ik er bij mijn bevestiging achter kwam dat de kleur niet meer klopte. meteen gebeld met de klantenservice. Geen probleem er was een oplossing.... Ik heb de bestelling direct geannuleerd, maar ik had al wel betaald. Tot op heden geen terugstorting van het geld! Vind dit jammer! kan nu geen andere telefoon bestellen. In de staus kan ik niks terugvinden. Graag hoor ik wanneer dat wel gebeurt. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Deborah 17 mei 2017, 18:09

Hey suuske, welkom op het forum. Oei! Hier help ik je graag mee. Ik zie dat de bestelling op 3 mei is geannuleerd. De bijbetaling voor het toestel wordt binnen 2 weken teruggestort. Kan je nagaan of het geld inmiddels is teruggestort? Ik hoor het graag van je 😳.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hey suuske, welkom op het forum. Oei! Hier help ik je graag mee. Ik zie dat de bestelling op 3 mei is geannuleerd. De bijbetaling voor het toestel wordt binnen 2 weken teruggestort. Kan je nagaan of het geld inmiddels is teruggestort? Ik hoor het graag van je 😳.

Reageer