beantwoord

Geld retour geannuleerde bestelling

• 22 april 2018
  • 4 reacties
  • 322 keer bekeken

Mijn vriend heeft in november een mobiel abbonement besteld bij Telfort. Deze zou begin december geleverd worden volgens afspraak. Hele middag daarvoor thuis gebleven, maar helaas is er niemand geweest. Na een belletje met telfort kregen we te horen dat jullie vanwege sinterklaas het te druk hadden om die dag langs te komen. Dat is verder geen probleem als dit ook naar de klant gecommuniceerd wordt, zodat je niet de hele middag thuis zit te wachten voor niets.
De bestelling is hierna geannuleerd, maar wij hebben een bedrag van rond de 45 euro overgemaakt. Dit zou teruggestort worden, maar inmiddels zijn we alweer een paar maanden en 4 telefoontjes verder en blijkt het helaas toch lastig om het geld terug te betalen aan ons. Daarom willen wij via deze weg proberen, aangezien wij geen zin hebben om nog een keer een half uur aan de telefoon te hangen zonder succes.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 16:06

Hoi Annemiek, navraag heeft me nog wat duidelijk gemaakt. De betaling van €48,- heeft op 24 januari 2018 plaatsgevonden. Het was wat later dan gepland, waarvoor mijn excuses, maar het bedrag is al wel teruggestort. Kan je rond die periode eens zien of je een bedrag terug hebt gekregen?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Annemiek1990, welkom op het forum. Wat ontzettend balen dat je het geld van de bestelling nog niet terug hebt gekregen. Ik zie dat je bestelling wel in goede orde bij ons retour gekomen is. Hoog tijd om dus een uit te gaan zoeken wat hier aan de hand is. Ik heb dit doorgestuurd naar mijn collega's van de Backoffice. Zij zullen uitzoeken wat er hier gaande is. Zodra ik bericht terug heb van ze, dan deel ik het met je. Puur ter controle heb je rond het einde van december geen bedrag vanuit Telfort terug gekregen op de rekening?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Annemiek, navraag heeft me nog wat duidelijk gemaakt. De betaling van €48,- heeft op 24 januari 2018 plaatsgevonden. Het was wat later dan gepland, waarvoor mijn excuses, maar het bedrag is al wel teruggestort. Kan je rond die periode eens zien of je een bedrag terug hebt gekregen?
Bedankt voor de reactie.
Heb het nogmaals gecontroleerd, maar
Nee dit bedrag hebben wij nooit ontvangen en dit is ook al drie keer nagkeken door jullie. Toen zeiden ze na controle inderdaad dat het nog overgemaakt moest worden? En onze laatste contact is 3/4 weken geleden via de telefoon.
Naar welk rekeningnummer is dit bedrag dan overgemaakt?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Annemiek, ik neem het even over van Wieger. Volgens mijn collega's is de betaling teruggestort op het rekeningnummer dat eindigt op 697. Kun je dit nogmaals controleren?

Reageer