beantwoord

Geen telefoon

  • 6 november 2015
  • 4 reacties
  • 584 keer bekeken

De monteur is net geweest en heeft het glasvezelmodem geïnstalleerd. Alles werkt, behalve de telefoonlijn. Ik had xmsnet, is Telfort geworden, maar ben nu overgestapt van normale tv naar interactieve tv.
De monteur had het nummer overgezet moet worden, dat kost een paar werkdagen. Telfort had mij hierover niet geïnformeerd. Klopt het inderdaad? Of is er iets fout gegaan? Graag reactie aangezien de telefoon nodig is en dit is niet aangegeven door Telfort.

Wat ik ook al heel vervelend vond dat ik 1 dag geen internet had.
Mijn Telfort geeft aan dat het contract nog niet geactiveerd is en dat er geen telefonieabonnement is afgesloten.
Echter het contract van Telfort geeft aan dat er wel Telefonie is afgesloten.
icon

Beste antwoord door Appeltje 6 november 2015, 19:02

Ja klopt, het duurde even voordat het werkte. Bedankt voor de reactie!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Probleem is opgelost. Het duurt even voor het allemaal verwerkt is in het systeem. Met dank aan de telefonische helpdesk die snel en goed antwoord gaf.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Appeltje, ik heb begrepen dat je inmiddels gebruik kunt maken van je telefoon. Kun jij dit bevestigen?
Ja klopt, het duurde even voordat het werkte. Bedankt voor de reactie!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan Appeltje!
Bedankt voor de bevestiging. 🙂