beantwoord

Geen service met nieuwe iPhone

  • 10 januari 2016
  • 1 reactie
  • 346 keer bekeken

Sinds gisteren een nieuwe iPhone 5s ontvangen na het verlengen van mijn abonnement
Alles geïnstalleerd (sim erin, alle gegevens van oude naar nieuwe) maar nu geeft hij aan..geen service
Heb alles al geprobeerd.. Sim eruit, telefoon uit, vliegtuig modus aan en uit, maar nog steeds niks.
Waar doe ik het fout??? Moet ik ergens jets bevestigen of ofzo.... Ik kan er nu helemaal niks me
icon

Beste antwoord door jimny 10 januari 2016, 17:11

Je kunt daarvoor inloggen op mijn mobiel en daar kun je e.e.a vinden, heb je ook een nieuwe simkaart ontvangen bij je nieuwe abonnement die moet je dan activeren.

Werkt de nieuwe simkaart wel in je oude telefoon

Via Onderstaande link kom je bij toestelhulp daar kun je de iPhone 5 ook vinden voor de instellingen

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
Je kunt daarvoor inloggen op mijn mobiel en daar kun je e.e.a vinden, heb je ook een nieuwe simkaart ontvangen bij je nieuwe abonnement die moet je dan activeren.

Werkt de nieuwe simkaart wel in je oude telefoon

Via Onderstaande link kom je bij toestelhulp daar kun je de iPhone 5 ook vinden voor de instellingen

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/

Reageer