beantwoord

Geen ordernummer

• 31 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 1629 keer bekeken

Geachte Webcare,

Ik heb op 13 Oktober een bestelling geplaatst voor internet + bellen en heb daar onmiddelijk een bevestiging van gehad in mijn mail. In deze mail staat hetvolgende;

"Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk gecontroleerd en verwerkt de officiele aansluitdatum ontvangt u niet in deze e-mail, maar in de Telfort bevestigingsbrief. Binnen 1 werkdag ontvangt u van ons uw definitieve ordernummer. Indien wij vragen hebben over uw bestelling, dan nemen wij contact met u op."

Ik heb tot op heden (13 werkdagen later) echter geen bevestigingsbrief, ordernummer of wat dan ook mogen ontvangen.

Op een mail naar de klantenservice is niet geantwoord. Ik heb 2x gebeld met het verkoop 0800 nummer en die zeggen dat ze me terug bellen. Ik heb tot op heden nog geen telefoontje gehad... Dit is mijn laatste poging om alsnog een internet aansluiting via telfort te krijgen, mocht ook dit schrijven niet helpen dan geef ik het op en zoek ik een andere ISP.

Groet Roel
icon

Beste antwoord door Jeroen 2 november 2012, 13:39

@RoelBoiten,

Ik heb zojuist alsnog een verbinding aangevraagd, ik stuur u het ordernummer via een privébericht. Zodra de bestelling correct in alle systemen staat zal ik de bedenkperiode er uit halen, daarna kan ik u aangeven wat de verwachte opleverdatum gaat worden.

Jeroen
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
@RoelBoiten,

Bedankt voor het sturen van uw gegevens. Op deze postcode en huisnummer kom ik geen aanvraag tegen, heeft u de bestelling via onze website gedaan of via een Telfort winkel? Ik zal uw bestelling handmatig in ons systeem plaatsen hiervoor heb ik uw rekening nummer, geboortedatum en de gewenste producten nodig, deze gegevens kunt u mij kenbaar maken via een privébericht. Na ontvangst van deze gegevens ga ik direct voor u aan de slag. Mijn excuses voor het ongemak.

Jeroen
Hallo Jeroen,

Ik heb me inderdaad via jullie webstite aangemeld en ik heb daar dus ook bevestiging van gehad. Misschien om na te laten kijken of de keten daarna nog werkt.

In ieder geval hartelijk dank dat je reageert en voor mij aan de slag wilt!

Groet Roel
Badge +1
@RoelBoiten,

Ik heb zojuist alsnog een verbinding aangevraagd, ik stuur u het ordernummer via een privébericht. Zodra de bestelling correct in alle systemen staat zal ik de bedenkperiode er uit halen, daarna kan ik u aangeven wat de verwachte opleverdatum gaat worden.

Jeroen
Badge +1
@RoelBoiten,

Uw bestelling loopt goed door, de oplevering is in voorbereiding. De bedenkperiode heb ik eruit gehaald, op dit moment zie ik nog geen geplande opleverdatum. Deze zal snel bekend worden, uiteraard krijgt u de geplande opleverdatum per brief opgestuurd.

-Jeroen-
Ok duidelijk. Hartelijk dank voor je hulp en ik hoop binnenkort aangesloten te zijn.

Reageer