beantwoord

Geen nieuwe MB bundel mogelijk omdat ik overstap naar KPN

• 23 december 2013
  • 2 reacties
  • 2003 keer bekeken

Afgelopen zaterdag waren mijn MB's op, dit gebeurt wel vaker dus zoals gewoonlijk stuur ik "extra MB AAN"  naar het nummer om een extra bundel te kopen. 

Tot mijn verbazing krijg ik een nietszeggende SMS met de text "Extra MB niet geactiveerd neem contact op met de klantenservice via....". Natuurlijk is de klantenservice niet bereikbaar in het weekend dus dan maar wachten tot maandag.

Nu bel ik vandaag met de klantenservice en word mij verteld dat ik GEEN extra MB's kan krijgen omdat mijn abonnement is opgezegd en ik naar KPN ga. IIk had de MB's een maand voor het opzeggen al moeten aanvragen (Dat gaat natuurlijk helemaal niet omdat ik toen nog met mijn vorige bundel bezig was).  Hoe is dit mogelijk?!

Ik betaal elke maand netjes mijn rekening en ben op dit moment nog gewoon klant bij Telfort. Dus omdat ik overstap naar een andere provider laten jullie mij lekker zitten?
icon

Beste antwoord door Denise 24 december 2013, 11:50

Welkom op het forum jeefke!

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. De extra MB's zijn geldig tijdens de lopende factuurperiode. Aangezien het abonnement is opgezegd kunnen er geen bundels meer opgezegd, gewijzigd of aangevraagd worden.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum jeefke!

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. De extra MB's zijn geldig tijdens de lopende factuurperiode. Aangezien het abonnement is opgezegd kunnen er geen bundels meer opgezegd, gewijzigd of aangevraagd worden.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Denise,

Mijn laatste factuur periode loopt nog. Ik moet mijn laatste factuur dus ook nog gewoon krijgen. Ik snap dus niet waarom ik er geen gebruik van kan maken.

Opgezegd of niet mijn abonnement is nog niet ten einde.

Reageer