beantwoord

Geen levering

• 11 april 2015
  • 5 reacties
  • 895 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,
Ik zou gisteren de levering van Telfort gehad hebben maar tot op heden niks.
Na tig keer de bestel status te bekijken staat er steeds: bestelling wordt gereed gemaakt voor 10 april.
Na tig keer gebeld te hebben en steeds weer een ander verhaaltje te horen te krijgen heb ik nog steeds niks.
Is dit altijd het geval bij Telfort?
Wanneer zou ik mijn levering nou het kunnen ontvangen?
Want nou zit ik zonder al sinds gister ochtend.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 april 2015, 13:20

@aisha1809,

Excuses voor de late reactie en bedankt voor jouw gegevens. De levering liep nog en ik zie dat deze inmiddels is voltooid. Ik neem aan dat je nu gebruik kunt maken van het alles-in-1 pakket? Vandaag zal er nog telefonisch contact met jou worden opgenomen om te kijken of alles naar wens is. Laat je weten hoe dit gesprek is verlopen? Alvast bedankt!

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Geen levering van wat..?
Reputatie 1
Enterprise levering van alles in 1
Reputatie 8
Badge +7
@aisha1809,

Welkom op het forum!

Wat jammer dat je nog niks hebt ontvangen. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik de status van jouw levering bekijken.

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@aisha1809,

Excuses voor de late reactie en bedankt voor jouw gegevens. De levering liep nog en ik zie dat deze inmiddels is voltooid. Ik neem aan dat je nu gebruik kunt maken van het alles-in-1 pakket? Vandaag zal er nog telefonisch contact met jou worden opgenomen om te kijken of alles naar wens is. Laat je weten hoe dit gesprek is verlopen? Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@aisha1809,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Dit topic gaat op slot.

Stephen