beantwoord

geen installateur, wat nu?

• 19 december 2017
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

wie kan mij helpen? Ik ben overgestapt op Telfort alles-in-een, via een actie, waarbij ook gratis gebruik kon worden gemaakt van een installateur.
nu is per 18 dec het abonnement ingegaan en ik heb nog geen contact kunnen leggen met een installateur.
als ik nu inlog op mijn telfort lijkt de mogelijkheid voor een installateur te zijn verstreken. wat nu? ik heb geen adsl, alles zou worden geregeld maar ik heb nog niets. wel een doe het zelf pakket, maar er is nog geen aansluiting.
' gelukkig' kan ik nog tv kijken via ziggo (blijkbaar nog niet opgezegd? dat zou ook automatisch worden geregeld, blijkbaar niet het geval, in dit geval dan een geluk bij een ongeluk?)
vraag: hoe regel ik een installateur? kosteloos? en hoe zit het met opzeggen/overstappen naar andere provider?

vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Stephen 21 december 2017, 10:52

Hallo Lyjajabe, fijn dat het is gelukt dankzij de buurman! Helaas is het niet mogelijk om je internetsnelheid te upgraden. Je maakt al gebruik van de maximale snelheid. Via onderstaande link kun je de snelheid van je WiFi verbeteren. Laat je even weten als het is gelukt?

WiFi snelheid verbeteren
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lyjajabe, welkom op het forum! Ik betreur het dat de overstap niet vlekkeloos is verlopen. Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met het opzeggen van je Ziggo abonnement. Hier kom ik morgen op terug.
De monteur kan ik wel kosteloos aansturen. Voor ik dit doe kun jij mij aangeven welke van de onderstaande IS/RA punten jij hebt en waar deze zich bevindt in jouw woning? In afwachting van jouw reactie. Bij voorbaat dank!

Reputatie 8
Badge +16
Beste Lyjajabe, helaas kan ik in het systeem niks vinden over de overstapservice. Ik ben bang dat deze niet van toepassing is geweest. Je zou hierover contact met Ziggo kunnen opnemen voor de zekerheid. Mocht je abonnement nog niet zijn opgezegd dan deze graag opzeggen. In afwachting van jouw reactie.
Beste Stephen, dank voor je reactie. Inmiddels hebben we aansluiting, dankzij hulp van een handige buurman 🙂
Ik heb Ziggo nu opgezegd , nog geen bevestiging ontvangen . Wel lijkt het er op dat de snelheid van de verbinding (wifi)te wensen overlaat . is het nog mogelijk om de internetsnelheid te upgraden ?
Wifi staat en valt met het apparatuur modem en toestellen als telefoons en tablets etc en andere omgevings omstandigheden. Welk modem heb je ontvangen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lyjajabe, fijn dat het is gelukt dankzij de buurman! Helaas is het niet mogelijk om je internetsnelheid te upgraden. Je maakt al gebruik van de maximale snelheid. Via onderstaande link kun je de snelheid van je WiFi verbeteren. Laat je even weten als het is gelukt?

WiFi snelheid verbeteren

Reageer