beantwoord

Geen gebruik maken van de actie op de website omdat ik nog niet kan verlengen

• 10 december 2013
  • 2 reacties
  • 877 keer bekeken

Badge
Goedenmorgen,

In ons huishouden zijn 3 aansluitngen van Telfort mobiel abbonement: 150 min en 100 SMS. (Klant sidns 2011)

Op jullie site worden regelmatig aanbiedingen geplaatst en op dit moment hebben jullie de aanbieding: 300 min 100 SMS 500 MB.
In dit abbonement hebben wij interesse, maar kunnen nog niet verlengen.
Al zouden wij wel kunnen verlengen, heb je geen recht op deze aanbieding (Dit uit ervaring). 
Jullie doen niks voor vaste klanten, want als ik dit abbonement zelf wijzig, ben ik veel duurder uit. 
Dus de vraag aan jullie, of dit abbonement voor ons mogelijk is. 
Zo niet, dan overweeg ik als mijn abbonement stop, eens te gaan kijken naar een andere provider!

Gaarne zie ik een reactie tegemoet.

Groet,

Mark 
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 10 december 2013, 11:31

@mark1541,

Fijn om te lezen dat je al een tijd klant bent!:) Het is zeker niet de bedoeling om jou het gevoel te geven dat wij jou als trouwe klant niet waarderen. Echter is het wel zo dat je drie maanden van te voren kunt verlengen. Helaas is het niet mogelijk om dit eerder te doen aangezien je verbonden bent aan een contractperiode. Zodra je kunt verlengen kijk ik graag voor je na wat de mogelijkheden zijn om jou te behouden als klant.
Tegen die tijd ontvang ik graag een privébericht met daarin jouw naw-gegevens en 06-nummer. Na ontvangst zal ik er dan voor zorgen dat er telefonisch contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@mark1541,

Fijn om te lezen dat je al een tijd klant bent!:) Het is zeker niet de bedoeling om jou het gevoel te geven dat wij jou als trouwe klant niet waarderen. Echter is het wel zo dat je drie maanden van te voren kunt verlengen. Helaas is het niet mogelijk om dit eerder te doen aangezien je verbonden bent aan een contractperiode. Zodra je kunt verlengen kijk ik graag voor je na wat de mogelijkheden zijn om jou te behouden als klant.
Tegen die tijd ontvang ik graag een privébericht met daarin jouw naw-gegevens en 06-nummer. Na ontvangst zal ik er dan voor zorgen dat er telefonisch contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken.

Denise
Badge +2
Goedenmorgen,

In ons huishouden zijn 3 aansluitngen van Telfort mobiel abbonement: 150 min en 100 SMS. (Klant sidns 2011)

Op jullie site worden regelmatig aanbiedingen geplaatst en op dit moment hebben jullie de aanbieding: 300 min 100 SMS 500 MB.
In dit abbonement hebben wij interesse, maar kunnen nog niet verlengen.
Al zouden wij wel kunnen verlengen, heb je geen recht op deze aanbieding (Dit uit ervaring). 
Jullie doen niks voor vaste klanten, want als ik dit abbonement zelf wijzig, ben ik veel duurder uit. 
Dus de vraag aan jullie, of dit abbonement voor ons mogelijk is. 
Zo niet, dan overweeg ik als mijn abbonement stop, eens te gaan kijken naar een andere provider!

Gaarne zie ik een reactie tegemoet.

Groet,

Mark 

Ter aanvulling; als je abonnement ten einde zou zijn kan je absoluut wel gebruik maken van alle acties waar nieuwe klanten ook gebruik van kunnen maken, met vaak zelfs nog extra acties voor bestaande klanten.

Tussentijds kan je zelfs je abonnement omzetten naar alle acties met toestellen (dus als je  sim only abonnement bijvoorbeeld nog een jaar loopt). Vanaf 3 maanden voor het einde kan je gebruik maken van alle acties, en je evt. zelfs zoals Denise voor stelt laten bellen voor acties. In een Telfort Winkel zouden ze echter ook met alle plezier dan met je mee kunnen kijken.

Reageer