Geen bevestigingsmail ontvangen

• 28 juni 2017
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Hallo,
ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en de bestelling was telefonisch bevestigt al twee or drie weken geleden. TV-ontvanger heb ik meer dan een week geleden ontvangen.
Ik heb maar pin code nodig. Abonnement nummer zie ik op https://telfort.itvonline.nl/ Als ik naar Mijn Telfort ga en Thuis kies, zie ik geen informatie over mijn tv abonnement.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Vitaly, staat de mail ook niet bij spam? Ik zie wel dat er ook een bevestiging per post is verstuurd. Heb je deze ook niet ontvangen?
De pincode heb ik je zojuist kenbaar gemaakt via een privébericht.
Hallo Stephen,
ik heb geen bevestigingsbrief per post ontvangen (alleen de onvanger met een briefje) en ook geen email naar mijn gmail account was gestuurd. Mischien was er een email naar telfot.nl email account gestuurd maar daar kan ik me niet inloggen. Passwoord of gebruikersnaam niet juist en passwoord omzetten met sms werkte voor mij niet.

Met de pincode en abonnement nummer zijn we gisteren avond begonnen interactieve tv te kijken.
Bedankt voor de hulp.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Vitaly, gelukkig kun je nu TV kijken.
Als je mij ter verificatie je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kenbaar maakt via een privébericht dan stuur ik je je inloggegevens voor Mijn Telfort.

Reageer