Geen bevestigingsmail

• 3 mei 2017
  • 2 reacties
  • 590 keer bekeken

Gisteravond bestelling gedaan voor alles in 1 + mobiel, bij bestelling stond dat er binnen een uur mail moest komen. Echter nog niets ontvangen, ook niets bij SPAM.

Vandaag via Facebook meerdere berichten naar Telfort gedaan, wordt vermeld "reageert normaal direct". Krijg ik ook geen reactie.

Ivm prijs overgegaan naar Telfort ipv KPN, maar begin er nu wel spijt van te krijgen.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hey Hengeveld, welkom op het forum. Heb je inmiddels een bevestigingsmail ontvangen? Mocht je nog vragen hierover hebben, kan je mij dan in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan kan ik met je meekijken en nakijken of alles goed gaat met de bestelling 😳.
Ja na drie x aanmelden via internet en bericht krijgen dat het gelukt is, maar geen mail ontvangen uiteindlelijk gisteren telefonisch gedaan.

Maar ook dit loopt weer niet goed.

Aanvraag gedaan met behoud van huis telefoonnummer, maar dit is blijkbaar niet doorgevoerd. Meneer aan de telefoon vroeg nog, is dit het nummer waar u nu mee belt. Dit beaamd en nogmaals opgenoemd.

Daarna ging het bij aanvraag nummerbehoud mobiele nummer al mis bij jullie intern en dit is opgelost nu als het goed is.

Maar wat betreft het huisnummer krijg ik nu het advies via Facebook om alles te annuleren en dan opnieuw aan te vragen. Omdat bestelling verwerkt is. Dit is absoluut klantonvriendelijk, aangezien de fout door jullie is gemaakt. Dit moet ook intern op te lossen zijn.

Begin nu toch echt te twijfelen over Telfort

Reageer