beantwoord

Geen bevestiging voor verhuizing internet en interactief tv

• 12 februari 2016
  • 10 reacties
  • 272 keer bekeken

Beste,

Binnenkort krijg ik mijn sleutel van mijn nieuwe huis en zodoende wil ik mijn internet en interactief tv meenemen.
Ter voorbereiding had ik telfort benaderd en er zal geen kosten aan verbonden zijn. Via mijn telfort had ik mijn gewenste datum doorgeven en kreeg ik geen bevestiging uit. Via telefonisch contact had ik mijn wens doorgegeven en dat was geen probleem en kosten aanverbonden. Afsluitend van het gesprek wilde ook bevestigingmail krijgen. Helaas na een halve dag nog steeds geen bevestiging gekregen.
Opnieuw telefonisch weer mijn verhaal doorgegeven. ik kreeg het idee dat niet in het systeem stond. Daarnaast kreeg ik te horen dat internet op het nieuwe adres niet de huidige snelheid haalbaar (30Mb/s) is, hooguit 8Mb/s. Dat vond ik niet acceptabel. Terwijl volgens telfort.nl wel aanbied. Als alternatief is er glasvezel aanwezig.
Voor beide gevallen er nu sprake is van wijzigingen moet ik wel aansluitkosten betalen en minimaal jaar contract afnemen. Dus verhuizen is niet gratis.
Voorgaande contacten hoefde dat niet en omdat ik nog steeds bevesting kreeg moet ik wel van alles wijzigen en bij betalen? Hebben meerdere mensen hier ook last van?
icon

Beste antwoord door kmok 18 februari 2016, 13:38

update:
Op de zelfde dag weer telefonisch contact gehad en verteld dat ik geen bevestiging had gekregen. Zij ging weer achteraan met mijn opzegging?? Blijkbaar stond het niet in het systeem.
Gisteren had ik een klacht ingediend via telfort webformulier met mijn verhaal. En snel kreeg ik een bevestiging voor mijn verhuizing via de mail terug, welliswaar met type fouten. Zo simpel kan het zijn.
Maar goed, bevestiging gehad en dit kan eindelijk afgesloten worden. Bedank voor het meekijken.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi kmok! Vreemde zaak inderdaad. Ik kan dit zelf niet goed verklaren. Ik zal de klantenservice verzoeken jou nogmaals te benaderen om dit voor je op te lossen. Kan me indenken dat je niet vrolijk wordt van deze onduidelijke situatie.
Helaas is dit nog niet afgelopen. Ik word echt moe van.
Vandaag krijg ik 3 brieven binnen van telfort. 1 voor bevestigd voor verhuizing. 1 voor wijziging contract? en 1 voor jaarcontract?
Mondeling toezegging en belofte via telefoon wordt gewoon totaal genegeerd.
Reputatie 8
Badge +2
Hi kmok! Jammer dat het even heeft moeten duren, maar desondanks alsnog fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Bedankt voor de terugkoppeling!
update:
Op de zelfde dag weer telefonisch contact gehad en verteld dat ik geen bevestiging had gekregen. Zij ging weer achteraan met mijn opzegging?? Blijkbaar stond het niet in het systeem.
Gisteren had ik een klacht ingediend via telfort webformulier met mijn verhaal. En snel kreeg ik een bevestiging voor mijn verhuizing via de mail terug, welliswaar met type fouten. Zo simpel kan het zijn.
Maar goed, bevestiging gehad en dit kan eindelijk afgesloten worden. Bedank voor het meekijken.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo kmok, dank voor het privébericht. Vervelend dat je alsnog geen bevestiging hebt gekregen. Ik ga dit doorzetten naar mijn collega's om er uitvoerig naar te laten kijken, inclusief jouw laatste uiting met betrekking tot het feit dat je na nogmaals bellen alsnog geen bevestiging hebt gekregen. Wil je het mij laten weten als je bent benaderd? Ik ben erg nieuwsgierig naar de afloop. Bedankt alvast.
Zojuist door telfort gebeld over klant tevredenheid terwijl mijn verhuizing nog steeds niet bevestigd is.
Wederom door verbonden met klantenservice en verhaal weer uitgelegd en de keuze gemaakt. En weer expliciet gevraagd naar bevestiging naar mijn mail adres. En weer beloofd binnen 10 minuten zal krijgen.
Inmiddels 1,5 uur verder en weer geen bevestiging, alleen factuur van telfort krijg ik binnen.

zucht....
Thanks. Nu afwachten naar reactie
Reputatie 8
Badge +2
Hi kmok! Ik heb jouw privébericht van een reactie voorzien, wil je hier eens naar kijken alsjeblieft? Bedankt.
Hoi Michael.
Zojuist prive bericht naar je gestuurd met mijn naw en nieuw adres. Hopelijk krijgen wij meer duidelijkheid en antwoord. Hopelijk kunnen we nog bij telfort blijven en niet te hoeften over te stappen naar andere provider.
Reputatie 8
Badge +2
Hi kmok! Wat fijn dat je ons mee wilt nemen met de verhuizing! Ik kan me voorstellen dat je niet te spreken bent over de gang van zaken. Al is het natuurlijk wél zo dat je zelf niet akkoord gaat met de snelheid op de nieuwe locatie en je zodoende een Glasvezel abonnement zou nemen. Een Glasvezel abonnement lijkt geenszins op het huidige contract. Zodoende dien je een nieuw contract aan te gaan met de bijbehorende kosten. Ik wil hoe dan ook kijken naar hoe de vork precies in de steel zit als je jouw naw-gegevens mededeelt in een privébericht. Na ontvangst kom ik erop terug!

Reageer