Binnenkort krijg ik mijn sleutel van mijn nieuwe huis en zodoende wil ik mijn internet en interactief tv meenemen.
Ter voorbereiding had ik telfort benaderd en er zal geen kosten aan verbonden zijn. Via mijn telfort had ik mijn gewenste datum doorgeven en kreeg ik geen bevestiging uit. Via telefonisch contact had ik mijn wens doorgegeven en dat was geen probleem en kosten aanverbonden. Afsluitend van het gesprek wilde ook bevestigingmail krijgen. Helaas na een halve dag nog steeds geen bevestiging gekregen.
Opnieuw telefonisch weer mijn verhaal doorgegeven. ik kreeg het idee dat niet in het systeem stond. Daarnaast kreeg ik te horen dat internet op het nieuwe adres niet de huidige snelheid haalbaar (30Mb/s) is, hooguit 8Mb/s. Dat vond ik niet acceptabel. Terwijl volgens telfort.nl wel aanbied. Als alternatief is er glasvezel aanwezig.
Voor beide gevallen er nu sprake is van wijzigingen moet ik wel aansluitkosten betalen en minimaal jaar contract afnemen. Dus verhuizen is niet gratis.
Voorgaande contacten hoefde dat niet en omdat ik nog steeds bevesting kreeg moet ik wel van alles wijzigen en bij betalen? Hebben meerdere mensen hier ook last van?
Beste antwoord door kmok
Op de zelfde dag weer telefonisch contact gehad en verteld dat ik geen bevestiging had gekregen. Zij ging weer achteraan met mijn opzegging?? Blijkbaar stond het niet in het systeem.
Gisteren had ik een klacht ingediend via telfort webformulier met mijn verhaal. En snel kreeg ik een bevestiging voor mijn verhuizing via de mail terug, welliswaar met type fouten. Zo simpel kan het zijn.
Maar goed, bevestiging gehad en dit kan eindelijk afgesloten worden. Bedank voor het meekijken.