beantwoord

Geen bevestiging van bestelling in webshop, wel verzendbevestiging

• 22 april 2019
  • 12 reacties
  • 453 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb gisteravond in de webshop een nieuwe witte afstandsbediening besteld. De bestelling en betaling verliepen prima (heb de bevestiging van mijn bank ook binnen), maar terwijl de website zei dat er een e-mail binnen zou komen, heb ik die niet mogen ontvangen. En zonder factuurnummer of bestelnummer kan ik geen kant op. Ik heb er wel al voor betaald. Wat kan ik nu doen?

Alvast bedankt,
Anita

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie, titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door aneele 26 april 2019, 12:31

Ik heb vanmorgen een klacht ingediend bij postnl. In het antwoord werd weer gezegd dat het pakket op de postnl locatie verderop afgeleverd zou worden, kreeg daarna een bericht dat het pakket toch weer bij de pakketautomaat vlak bij mij afgeleverd zou worden en daarna (het is echt niet te geloven, maar waar) kreeg ik weer bericht dat het pakket toch weer op de postnl locatie zou liggen. Ik ben daar net heen geweest en ik heb mijn afstandsbediening eindelijk binnen! Pff...
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 3
Zit er niks in je spam folder?
Bij de afschrijving van je bank staat wss een transactie nummer, mss kan Telfort daar wat mee.

Tip : in het vervolg screenshots van de bestelling en betaling maken, dan heb je iig een order nummer
Reputatie 1
Nee, jammer genoeg niks in mijn spam folder, daar had ik ook al naar gekeken. Je tip van een screenshot zal ik de volgende keer toepassen! Dit is namelijk wel heel onhandig zo..
Reputatie 1
Heb net gebeld met Ceva Logistics, die de bestellingen verzorgd en er werd me verteld dat Telfort problemen had met het verzenden van e-mails na bestellingen. Maar aangezien ik mijn bestelling naar een postbox heb laten sturen, heb ik wel een code of iets dergelijks nodig om mijn bestelling daar uit te halen. Daar konden ze me bij Ceva ook niet bij helpen. Ze dachten dat ik wel een track&trace code zou krijgen, maar dat was ook niet zeker? Als ik in had gevuld dat ik mijn bezorging bij mijn huisadres bezorgd zou moeten worden (wat ik niet wilde, omdat dat duurder was), had deze, volgens Ceva, waarschijnlijk gewoon in de brievenbus gelegen op een gegeven moment. Ik begin langzamerhand wel een beetje boos te worden. Waarom geeft telfort niet aan dat er geen e-mails verzonden kunnen worden? Ik heb betaald, maar hoe of wat nu, dat weet ook Ceva niet? Kan iemand bij telfort mij vertellen wat nu te doen?
Reputatie 1
Het is hopelijk opgelost! Net telfort gebeld, die ook weer met Ceva gebeld hebben en er schijnt nu een e-mail deze kant op te komen met de code om mijn bestelling op te pikken. Ik ben benieuwd!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @aneele, het is niet handig dat je geen bevestiging ontvangen hebt, zeker niet als hier een code in zit die je nodig hebt! Ik lees dat je er nog contact over hebt gehad, en dat je alsnog een e-mail zou krijgen 🙂 Dat klinkt als goed nieuws. Laat je weten hoe het is afgelopen?
Reputatie 1
Nou, vooralsnog heb ik nog steeds niks in huis....Eerst had ik bericht gekregen dat het pakket woensdag zou komen, daarna een bericht dat het pakket vertraagd was en vandaag zou komen en nu heb ik net weer een bericht gekregen dat het vandaag niet geleverd kon worden en dat ik het morgen bij een pakketautomaat een heel stuk verder af moet halen. En ondertussen zit ik met een afstandsbediening waarmee ik weinig kan... Ik word hier niet vrolijk van! Ik snap dat als je iets besteld op 1e paasdag dat het niet de volgende dag geleverd kan worden. Maar dan had het hier toch uiterlijk gisteren moeten zijn.. 😞 Hier mag telfort ook wel een hartig woordje over wisselen met PostNL.
@aneele maak je gebruik van de postnl app?
Ik zie bij mij dat ik het pakket morgen bij de aangegeven punt op kan halen.
Net als jou geen email bevestiging maar wel in de postnl app de nodige gegevens.

Ik werdt al ongerust toen ik dit las.
Reputatie 1
Ja, ik maak gebruik van de postnl app en krijg ook via e-mail updates over de bezorging. Ik heb nu ook bericht gehad dat ik het ergens verderop af kan halen, dus ik hoop nu maar dat het daar dan wel is. Ga ook nog even een klacht indienen bij postnl, want dit is gewoon niet leuk meer.

Hoop dat jouw pakket gewoon aankomt!
Tot nu toe lijkt het goed te gaan moet er om 15:uur zijn.
Reputatie 1
Ik heb vanmorgen een klacht ingediend bij postnl. In het antwoord werd weer gezegd dat het pakket op de postnl locatie verderop afgeleverd zou worden, kreeg daarna een bericht dat het pakket toch weer bij de pakketautomaat vlak bij mij afgeleverd zou worden en daarna (het is echt niet te geloven, maar waar) kreeg ik weer bericht dat het pakket toch weer op de postnl locatie zou liggen. Ik ben daar net heen geweest en ik heb mijn afstandsbediening eindelijk binnen! Pff...
Postnl is niet wat het geweest is. Mijn pakje kon ik om 10:00 vanmorgen al ophalen. Niks op aan te merken, jou geval lijkt meer bij Postnl te liggen dan de verzender.

Je kan weer van zender wisselen dus eind goed al goed.
Reputatie 8
Badge +11
@aneele zo hee, het heeft zo te lezen veel moeite gekost om jouw pakketje te kunnen ophalen 😞 Ik denk dat 't goed is dat je dit bij PostNL hebt aangekaart door middel van een klacht. Ik ben blij dat je de afstandsbediening nu eindelijk hebt! Zo kan je weer normaal/prettig tv kijken 🙂

Reageer